Po „raním" dodávkovém incidentu v 10:09 se polobozi vydali dál na cestu. Zastavili až u Bostonského parku. Vylezli z auta a protáhli se. Pomalu vyšli po pěšině mezi rozkvetlými stromy. U fontány na ně čekal vysoký, svalnatý kluk se špinavě blond dlouhýma vlasama a šedýma očima. Annabeth se k němu rozběhla a skočila mu kolem krku. „Pitomečku!" vykřikla.
Později toho dne všechny seznámila se svým bratrancem Magnusem Chasem. Percy k němu přistoupil a sklamaně řekl: „Annabeth říkala, že jsi mrtví." Magnus odpověděl: „Annabeth říkala, že jsi roztomilý." Navzájem se měřily pohledy.
Potom se vydali dál parkem na procházku. Po cestě objevili na stromě kotě - Jason se vznesl a sundal ho. Objevili vysypaný odpaďák - Kalypsó povolala vzdušné služebníky a naházela odpadky zpět do koše. Objevili mapu s památkami. Ann se odpojila od skupinky a začala si jí číst. Přišel k ní puberťák s vyholenou hlavou a začala jí obtěžovat - Annabeth ho chytla pod krkem a flákla s ním o zem. Objevili stánek se zmrzlinou - Leo se nadchnul tak, že mu vzplály vlasy. Percy ovládl vodu a s kázáním mu jí uhasil. Piper donutila prodavače k zmrzlině zadáčo čaromluvou. Hazel se na Pipes zamračila, vytáhla ze země zlatý nuget a nechala ho na pultě. Všichni si pak poposedali na lavičky. Frank se ale promněnil v koně a začal vozit Hazel po parku na hřbetě. Magnus tam seděl, s očima na vrch hlavy po ukázce každodeního používání jejich schopností.
Pak se ozval hukot. A sílil a sílil. Nakonec si Magnus uvědomil, že to je jeho náhrdelník Meč Léta. Sundal ho z řetízku a Jack vyrostl do plné velikosti. „Čau lidi? Jak je? Hej ty, parádní pero-meč v kapse!" rozkřičel se. Všem okolo seděcím upadly zmrzliny, protože netušili, že může DOKONCE existovat i taková šílenost jako mluvící meč. A to je u polobohů co říct.
ČTEŠ
HoO Moments
Hayran KurguMomentky ze života hrdinů Olympu. Postavy a místa patří Rickovi Riordanovi, všechen děj je ale z mé hlavy XD - V přepisu, nové momentky už dlouho nepřibyly.