harmadik🌷

61 8 0
                                    

Az ágyamon feküdtem és csak a plafont bámultam. A nővérem a konyhában üvöltött anyával. A téma én voltam. Vagyis egészen pontosan, hogy a nővérem, miért nem képes velem beszélni, mikor én nem tehetek a történtekről. Hogy milyen történtekről? Oh, vicces történet. Hol volt, hol nem volt élt egy naiv, naiv lány. Ennek a naiv, naiv lánynak volt egy barátja. Egy szőke hercege, ha így jobban tetszik. Ez a szőke herceg nagyon, nagyon jóban volt a lány nővérével, igazából neki volt köszönhető, hogy megismerkedtek. Ám egy napon a lány és a szőke herceg szakítottak. A herceg a lányt okolta, mert állítása szerint elhanyagolta és megcsalta. Ám közben a herceg lépett félre. De a lány nővérét annyira ekvakította a herceg sármja, hogy nem látta meg a hibáit és csakis a húgát okolta a történtekért. Ugye? Mondtam, hogy vicces történet. A nővér úgy megharagudott a hugára, hogy azóta képtelen vele beszélni. Ezért is veszekszik most anyánkkal a konyhában.

Elegem lett a plafonból így inkább, hűen tinédzser mivoltomhoz, felkaptam a telefonomat. De azért hoztam a sajátos formám és, amint kezembe kaptam a telefont, a fejemre ejtettem. Tipikus T. Miután elküldtem a telefont melegebb éghajlatra, megnyitottam a facebookot. De ezzel egy lavinát indítottam el. Érkeztek a botránkozó üzenetek, a tagek posztok alatt, amikben elhordanak mindennek. Na igen. Az eset a szőke herceggel még alig egy hetes volt. És az emberek utálnak. Az élet szép.
Mivel nem volt kedvem az üzeneteket és posztokat olvasni bejelentkeztem a másik fiókommal, amit még régebben csináltam, mert néha jól esett elmenekülni a saját világomból és tulajdonképpen saját magam elől is. A profilom Tulips néven futott, mert szinte csak tulipánokról tettem ki képet. És csakis hasonló témákkal foglalkozó oldalakat követtem be. Csak pörgettem, míg a szemem meg nem ragadt egy csoporton. Egy napja hozták létre. A profilja művészi volt, a neve pedig találó. The Broken hearts club. El sem olvastam a leírást, rögtön jelentkeztem. Visszaléptem a főoldalra és tovább pörgettem a képeket.

Egy óra múlva érkezett a visszajelzés.

White Rose jóváhagyta a jelentkezésed.

Tetszett a neve. Mindössze egy poszt volt kint és rajtam kívül csak két ember volt bent a csoportban. Mind a kettőjüknek álneve volt. White Rose és Dark Moon.

Mind a kettőjüknek meglestem a profilját, de nem derült ki róluk semmi sem. Nem voltak ismerőseik. Csak profilképük volt, ami a nevükhöz kapcsolódott. Olyanok voltak, akárcsak az én profilom.

Elolvastam White Rose egyetlen posztját a csoportban, majd lezártam a telefonom. Anya még mindig Zarával kiabált, de mintha az agyam már egyszerűen csak kizárta volna. Kíváncsi voltam mit hoz majd ez a csoport. Kíváncsi voltam a tagokra. Hogy vajon ők miért kerültek ide. Tudni akartam róluk mindent.

the broken hearts clubWhere stories live. Discover now