Hatan voltunk. Egy napja hoztam létre a csoportot, de már hatan voltunk. Szerettem volna írni valamit, de nem tudtam mi lenne a megfelelő. Már vagy egy millió piszkozatot írtam, de végül mindet kitöröltem.
Hajamba túrtam és idegesen bámultam a képernyőt. Jenny, a legjobb barátnőm tegnap óta próbálja felvenni velem a kapcsolatot, de nem válaszoltam neki. Mintha attól, hogy nem beszélek róla az egész meg nem történtté tevődne.Végül létrehoztam egy messenger csoportot. Beállítottam magamnak egy rózsát becenévként, majd elküldtem az első üzenetet.
🌹: hello
Vagy egyikük sem volt elérhető vagy csak nem szerettek volna válaszolni. Csalódottan dobtam le a chat ablakot és kezembe vettem a telefonom, aminek tegnap sikeresen betörtem a képernyőjét. Kikerestem Jennyt és írni kezdtem. Nem érdemelte meg hogy hazudjak neki. Ő mindig mellettem állt.
"Hello. Nem tudom mennyit hallottál a történtekről vagy, hogy milyen formában így most elmesélem nagy vonalakban. Lucas Annet választotta és szakított velem. Ne haragudj, hogy nem írtam előbb, de nem akartam róla beszélni. Mintha, ha nem beszélnék róla nem történt volna meg.
Szóval ez a helyzet. "Elküldtem az üzenetet majd letettem a telefont és letöröltem a szemeimbe alattomos módon bekúszó könnyeket. Anyáéknak azóta sem mondtam el, de tudom, hogy előbb-utóbb muszáj lesz. Már éppen ott hagytam volna asztalom, hogy nagy levegőt véve kivonuljak és eláruljam nekik a történteket, mikor a gépem felpittyant. A csoportba írtak.
Tulips becenevet állított be magának:🌷
🌷: hali
Water kiddo becenevet állított be magának:💧
💧: sziasztok
Rainbow becenevet állított be magának: 🌈
🌈: szép napot
Dark Moon becenevet állított be magának: 🌙
🌙: csak, ha már mindenki átállította.
Sunfloweren kívül mindenki megérkezett. Nem tudtam, hogy nekem kéne-e megtörnöm a csendet vagy valaki más tenné meg helyettem. De Rainbow megkönnyítette.
🌈: amúgy, mire szolgál a csoport?
🌹: igazából hiretelen felindulásból hoztam létre. nem is tudom mit vártam tőle. a célja talán az lenne, hogy túl lendüljünk a problémáinkon. mert gondolom mindenki valami ilyesmi miatt csatlakozott.
🌷: nekem tetszik az ötlet. az álnevek direkt vannak?
🌹: nem volt tervezett, de nekem sokat segít a névtelenség. ha valaki szeretné elárulni a nevét az se baj, de én maradnék az fedőnevem mögött.
💧: egyetértek.
🌙: ne és? ki kezdi a story time-ot?
🌷: szerintem ez így nem fog menni. hogy kiválasztunk valakit, hogy beszéljen és köteles megosztani a dolgait.
🌹: erről szó sincs. a csoport azért van, hogy ha akarjuk megoszthassuk a gondjaink.
nekem legalábbis azt hiszem könnyebb lenne olyanoknak beszélni a gondjaimról, akik hasonló cipőben járnak.🌈: én egyetértek. nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én képtelen vagyok elmondani bármit is a szüleimnek.
🌷: az enyémek tudják. azt hiszem próbálnak is ellene tenni, de valahogy nem érzem, hogy maximálisan nekem adnának igazat.
YOU ARE READING
the broken hearts club
General Fiction🌹🌙🌷🌈🌻💧 a csoport, ahol mindenki tud mindent a másikról, kivéve az igazi nevét 🌹🌙🌷🌈🌻💧