Part 2

739 35 1
                                    

Nakon par minuta vožnje zastali smo ispred malo je reći ogromne vile...
Izašli smo iz automobila i uveo me je unutar prekrasne kuće...
Odmah pri ulasku su stajala 3 momka koji su bili slični mojim godinama...
"Gospodine Kim dobrodosli kuci"
Rekao je momak tamno plave kose skidajući mu sako sa ledja...
"Yoongi molim te posluži gosta ja moram da se presvucem"
(...)
Sedim u raskošnoj dnevnoj sobi dok pijem kafu koju mi je onaj momak dao...
"Izvini zbog cekanja...jednostavno sam morao da se presvucem"
Rekao je momak smedje kod dok je silazio niz stepenice...
"U...uredu je"
Nekoliko trenutaka smo sedeli u tišini...na brzinu sam ispio kafu...
"Pa morao bih sad da krenem hvala na kafi" govorio sam dok sam ustajao sa mesta...
"Am...izvinite gospodine Kim imate posetu"
Iza Yoongija pojavio se meni dobro poznat lik...
"Jimine?"
"Jungkook sta ti radis ovde? nemas pojma koliko si me uplasio"
(...)
Ispričao sam Jiminu kako sam upoznao Taehyunga i onda sam saznao kako su Taehyung i Jimin prijatelji iz detinjstva...Taehyung se nije puno izjasnjavao izgleda kao da ga nista ne zanima...
"Pa dobro onda posto ne moram da vas upoznajem skratili ste mi pola posla"
O čemu on prica?
"Jungkook znam da vec duze vreme bezuspešno trazis posao pa sam hteo da ti predlozima da radis kod Taea"
"Ha? Jesi li siguran Jimine?" Rekao je Tae u cudu...Jimin je ponosno klimnuo glavom....
"Cekaj malo...o čemu vi to pricate?kakav posao?" Zbunjeno sam gledao u Jimina...
"Jungkook da li bi voleo da budes moj sex slave?(ne znam kako bih prevela ovo previse je krindz )"
Da budem STA?

Nastaviće se...

Do you love me? *Taekook ff*Where stories live. Discover now