Part 20

475 30 12
                                    

Otkud sad to pitanje...ne znam da li bih  trebao ista da govorim ali nekako me nešto vuče da mu kažem sve...
"Pa...ovaj...spremao sam kuću kod jednog čoveka pa sam tamo i ostao da živim"
Nakasljao sam se...
"Otkud sad to pitanje?"
Nastavio sam...
"Ne nista ovaj izgleda da sam pomesao nešto inače hvala što si otišao u prodavnicu..."
Rekao je vrativši se na spremanje ručka...pitam li se s kim me je pomesao pitaću ga možda neki drugi put...
Nedelju dana kasnije...
Izlazim napolje i upućujem se ka teretani...
Pa prošlo je par dana od kad sam se vratio u stari stan...Baekhyun i ja smo postali dobri prijatelji iako se zapravo skoro svaki dan svadjamo zbog buke koju pravi svaku noć(ako znate na šta mislim)...ali okej...inače ukoliko se svi vi pitate kako je Baekhyun završio u mom stanu pa to je malo zapletena priča...Tačnije Jimin i Baekhyun se znaju od skoro i kada je Jimin čuo da Baekhyun traži stan jednostavno mu je dao ključeve od mog stana jer da...nisam se ljutio na Jimina,posle svih ovih stvari koje su se desile u poslednje vreme treba mi neko društvo...pre dva dana sam odlučio da ću malo da poradim na sebi i krenuo sam u teretanu...
(...)
Nakon što se trening završio brzinski sam krenuo kući...u daljini sam ugledao Baekhyuna stajao je i pričao sa nekim...verovatno još neka "osoba za jednu noć" Baekhyun me pomalo podseća na Tae-a ne u pogrešnom smislu već po ponašanju ali nije me ni briga...
Sto sam se više približavao osoba pored činila se sve poznatije...
Da li je to? Nemoguće da je to Yoongi...sta bi on radio tamo sa njim...da li se oni poznaju da li Baekhyun zna za mene sta...sakrio sam se iza ugla dok nisu otišli svako na svoju stranu pa sam i ja krenuo...
Kada sam ušao u stan ponašao sam se prirodno...
"Hej..."
"Hej"
"Sam si? vidim na vreme si oterao gosta"
Nasmejao sama se sarkastično...
"Dobro vidiš, nego javi se kad ti budeš imao nekog"
Namignuo mi je i izvrnuo se na kauč...
Seo sam preko puta njega...
"Ne vidim neke promene na tebi od kad ideš u teretanu izgleda da ti nema pomoći..."
Nasmejao se...
"Ha ha bas smešno ne može se videti rezultat posle 2 dana"
Rekao sam...
"Nego mogu li da te pitam da li možda znas Min Yoongija?"
Nastavio sam na šta me je on odmah pogledao...
"Da,Yoongija znam iz detinjstva...sto?"
Rekao je znatiželjno...
"Nista nego on je ovaj...bio moj kolega na poslu pa pitam"
Pogledao sam u stranu...
"Da li je moguće da si ti Jungkook Jungkook?"
Sta ovo znaci bukvalno mi ništa nije jasno...ako on poznaje Yoongija onda to znači da verovatno zna i Tae-a a i ostale...
"Sta?"
Rekao sam začuđeno...
"Da nije ime tvog gazde bilo Kim Taehyung?"

Nastavice se...

Do you love me? *Taekook ff*Where stories live. Discover now