Part 17

489 29 6
                                    

Krenuo sam da uzvratim jer uvek sam bio ona osoba u skoli ko će braniti sebe i stajati iza svog mišljenja ali sam se zaustavio...nisam sposoban da uradim to u ovakvom trenutku...stavio sam ruku na obraz i pogledao u njega...bio je besan...stajao je tamo spuštenom glavom ka podu...
"Odlazi"
Rekao je kroz zube...
"Sta?"
Rekao sam suzdrzavajuci suze...
"Idi odavde i ne vraćaj se"
Rekao je sad već znatno javim tonom...
"Sta ti umisljas da si? mislis da možeš tako da uzimaš ljude i lomis im srca ha? Pa znaš šta ja dajem otkaz i ne planiram da se vraćam!"
Vikao sam iz sveg glasa dok je on samo bledo gledao u neku tačku...
Krenuo sam ka vratima tamo je stajao Jin...gledao je u mene nekim tužnim pogledom na nije me ni briga...izašao sam iz kuće i zalupio sam vratima...

Jin POV.
Vikali su jedan na drugog ja sam samo stajao tamo i gledao ne mogu da verujem da se ovo dešava...sve je bilo normalno...izgleda da Jungkook već duže vreme skriva svoja osećanja duboko u sebi i to ga izjeda a sada je konacno pukao...
Nakon što je Jungkook izjurio pogledao sam u Taea stajao je tamo spuštenom glavom ka podu...sta se sada događa u njegovoj glavi...prišao sam mu...
"Taehyung?"
Rekao sam...uhvativši ga za rame...
"DODJAVOLA SVE!"
Prodrao se udarivši pesnicom u zid...
Nakon toga je samo otišao u svoju sobu...

Jungkook POV.
Išao sam ulicom sa rukama u džepovima šutirajuci i neku limenku...nikad neću razumeti koji je njegov problem...a ja sam još gluplji nasedam na te stvari čak sam dopustio i da se zaljubim u njega...fuj...a onaj Kihyun malo se udario u glavu i sad odma sva panika oko njega nije kao da ima nešto u glavi što bi se moglo povrediti...nasmejao sam se...bukvalno sam zaboravio i gde živim...zapravo svi ovi dogadjaji se odvijaju suviše brzo valjda je to što nisam izlazio toliko često napolje pa mi se pojam o vremenu poremetio...ušao sam u taksi koji me je odvezao do mog prethodnog stana...verovatno će me tamo zateći prašina na sve strane a tu je i paučina...biće bas dosta čišćenja...
Inače ključ od stana sam uvek držao ispod otiraca gde sam ga i sad zatekao...
Uzeo sam ključ i krenuo da ga stavim u bravu...sta nije uredu? Nemoguće da je ključ ne ispravan...unutar stana sam čuo neke glasove...mahinalno sam pozvonio i nakon par sekundi čekanja vrata mi je otvorio mladić braon kose malo viši od mene na sebi je imao bademantil...
"Sta ti dodjavola radiš u mom stanu?"
Rekao sam...

Nastavice se...

Do you love me? *Taekook ff*Where stories live. Discover now