Part 13

474 29 1
                                    

"ovaj da naravno" rekao sam bez ikakvih emocija ma licu sto je Tae primetio to me je malo zbunilo ali sam ipak ostao hladnokrvan...
Pokazao sam Kihyun-u rukom da podje za mnom...
(...)
"I tu smo...ovde vam je kupatilo mozete se raskomotiti sigurno ste umorni od puta kasnije sidjite na veceru i ako vam treba jos nesto samo nas pozovite"
Rekao sam sve u jednom dahu bez ikakvog osmeha...tacnije ove reci sam pokupio od Yoongija kada sam ja prvi put dosao ovde...
"U redu hvala ti"
Sta je sad ovo ponasa se kao neka dobrica...napravio sam neki nedefinisane osmeh kada sam skontao da vec suze vreme stojim ovde...
"Am..pa odoh ja"
Brzinski sam izasao iz sobe...uzgred zaboravio sam da napomenem da je soba u kojoj odseda Kihyun zapravo Tae-ova soba navodno ostale sobe nisu spremljene kako da ne...
Hodao sam iznervirano po hodniku i skontao sam da se Tae penje uz stepenice...pokusao sam da se saberem i ponasam normalno...
"Da li se nasem gostu svidja soba"
Samo sam prosao pored njega bez reci...
"Neko nam nije raspoložen danas"
Uh...nervira me...kako da budem raspoložen kada mi unistava zivot...
Odjednom sam osetio snažne ruke kako me obgrljavaju od pozadi...
"Znas...nema razloga da se ljutis ionako je moja i tvoja veza bez obaveza i bez ljubavi zar ne?"
Njegove reci su me probile direktno kroz srce da li je moguće da jedne obične reci mogu ovako da bole...prekrsio sam pravila iako nisam ovde ni 2meseca uspeo sam to da uradim...da se zaljubim u najgoru osobu na ovom svetu...
Sklonio sam njegove ruke i okrenuo se ka njemu pognute glave...kosa mi je prekrivala oci koje su jedva suzdrzavale suze...podigao sam pogled ka njemu sa velikim bolnim osmehom...
"Hahaha zasto misliš da sam ljut sve je super gostu se stvarno svidja soba a kako i ne bi stvarno si je vrhunski preureiredio doduše kada sam ja tamo odsedao takodje kao gost soba je bila malo je reci u krsu stvarno si se popravio za mesec dana"
Sve sam rekao u jednom dahu takodje sa istim osmehom...i samo sam se okrenuo i otisao...mislim da nisam mogao vise da izdržim i suze su samo skliznule niz moje obraze...

Nastavice se...

Do you love me? *Taekook ff*Where stories live. Discover now