"STA RADIS TI ODMAH UPALI AUTO"
bukvalno sam se proderao na njega a on me je idalje gledao besno...
nisam ni stigao nista da kazem kada se kamion zakucao u nas automobil...
(...)
budi me zvuk alarma...
polako je poceo da mi se vraca film od sinoc...
inace nista se strasno nije desilo sem sto je automobil izlupan sa zadnje strane a Tae je panicio zbog male ogrebotine na njegovom "savrsenom" licu...kako god ustao sam iz kreveta i krenuo ka dnevnoj sobi...
tamo se desavao haos...Hobi je cistio svaki cosak u prostoriji, Jin je po obicaju bio u kihinji i nesto spremao...a Yoongi on je samo sedeo...
"Dobro jutro svima"
rekao sam...
"Jutro Jungkook"
oglasili su se ostali...
"Pozurite sa ciscenjem nemamo jos puno vremena"
vikao je Jin iz kuhinje...
"prolecno ciscenje u sred leta ha?"
rekao sam sednuvsi na kauc pored Yoongija...
"kako za koga"
promrmljao je Jhope pogledavsi u Yoongija ...
"Nemoj tako da me gledas izgubio si opkladu"
rekao je slegnuvsi ramenima..
"nego nije prolecno ciscenje dolazi nam vazan gost"
Nastavio je Yoongi...
umalo da zaboravim danas dolazi on...jedina osoba prema kojoj Tae ima osecanja...uh...
"pa kako mogu ja da pomognem?"
rekao sam odlucno...
"nene gospodin Kim je rekao da ti danas ne radis nista sem da pozdravis gosta,pokazes mu sobu i tome slicno"
rekao je Hobi...
Tako znaci...ja treba da budem fin prema osobi koja mi krade...
moje razmisljanje je prekinulo zvono na vratima...brzinski je niz stepenjice sjurio Tae...
"Dobr..."
hladno je prosao pored mene kulirajuci me...
priblizio se vratima potom je stresao belu kosulju koja je bila šira,namestio je svoju vec sredjenu kosu i otvorio vrata...
na vratima je stajao on...razbarusena crna kosa mu je padala preko lica dok su njegove usne oblikovale iskren osmeh kad je ugledao Taea...reakcija je bila obostrana...sta ce se sad desiti? gledao sam obojicu iscekivajuci sledeci potez ali nije bilo nicega obojica su se uozbiljili...
"Udji..."
rekao je Tae hrapavim glasom...
"dobro dosli gospodine Kihyun dugo se nismo videli"
rekao je Yoongi...inace da Yoongi ovde radi duze od ostalih pa predpostavljam da zato zna njega...
"drago mi je sto te vidim...Yoongi bese?"
rekao je Kihyun pogledao je u mene pruzajuci mi ruku...
"am...ostale znam iz prica a za tebe nisam cuo...novajlija?"
sta? sta on umislja da je...udahnuo sam...
"Jungkook...drago mi je goslodine Kihyun"
odgovorio sam blago se osmehnuvsi...to je laz uopste se nisam tako osecao sve sto sam zeleo je da mu zavalim pesnicu u...
potom smo se samo rukovali...
(...)
vec neko vreme stojim sa strane i gledam njih dvp
ojicu kako srecno razgovaraju o nekim temicama...uh...kako ga samo mrzim...
"pa dobro vec je kasno Jungkook da li bi pozao gostu njegovu sobu?"
rekao je Tae sve vreme gledavsi u Kihyuna...
sjajno sad nece ni da me pogleda...Nastavice se...
:)
YOU ARE READING
Do you love me? *Taekook ff*
Romance*Nije ni predpostavljao da će se najgora noćna mora pretvoriti u stvarnost*