Part 9

534 28 0
                                    

proslo je par minuta od kad je Tae otisao...ko li to dolazi? vazan gost ha? mislim da cu da se istusiram...
(...)
izasao sam iz wc-a i skontao da u ormaru nemam nista prikladno za oblacenje...sta sad da radim? hmm mogu da odem u Tae-ovu sobu da nadjem nesto...
obukao sam bademantil i otisao u Tae-ovu sobu,uh dobro je nije zakljucano...usao sam unutra,soba mu je bila uredna izgleda da ostali dobro rade svoj posao otvorio sam njegov ormar i uzeo neku trenerku i majcu...legao sam na njegov krevet...sve tako mirise na njega...ispod jastuka sam ugledao kljuc.. ha? sta li to otkljucava...uzeo sam kljuc i trazio neka tajna vrata po sobi...cekaj...sta ako je on ustvari seriski ubica i svoje zrtve drzi zakljucane u nekom tajnom podrumu...uh...seo sam na krevet...ovo nema smisla...mozda je samo kljuc od wc-a...opet sam legao...pored kreveta sam ugledao policu sa fiokama...jedna od njih je imala kljucaonicu...bingo...
prisao sam blize i stavio kljuc...odgovara...unutra su bili neki glupi papiri...ispod svih stvari nalazila se slika...na slici je bio Tae,p..pored njega je stajao decko braon kose...oni...drzali au se z...za ruke, Tae je izgledao srecno...ko je ovo? zasto drzi mog Tae-a za ruku...vratio sam sliku na mesto i malo prelistao papire...u vezi nekog lecenja? sta je sve ovo vratio sam sve na mesto i  izasao napolje...
mislim da znam ko ce mi reci sve sto me zanima...
sisao sam u dnevnu sobu...
"amm..Yoongi idem ja malo da prosetam"
"dobro, hoces da idem sa tobom?"
"ne...mogu sam mozda neki drugi put"
nisam ni sacekao odgovor i samo sam izasao napolje...koliko se dobro secam bar gde radi Namjoon bi trebao da bude blizu...

Nastavice se...

Do you love me? *Taekook ff*Where stories live. Discover now