Tanıtım

259 47 168
                                    


Güneş'e olan mesafeye kalpler sığabilir mi?

Güneş:

18 yaşında sarışın, kahverengi gözlü, zayıf, oldukça dikkat çekici bir kız.

Şimdiye kadar hiç aşık olmadı. Zaten aşka inanmıyor.

Kişiye göre muamele yapan, çabuk sinirlenen, üşengeç, oldukça zeki. Ve en önemlisi; stalkcı.

Hobileri; Uyumak, uyumak ve yine uyumak!

Kerem:

19 yaşında, kumral, mavi gözlü, sempatik, biraz ukala tavırlarıyla dikkat çeken, sesi güzel çocuk.

Geçmişini geleceğe taşımak isteyen, hayalperest...

Eh, pek zeki olduğu söylenemez.

Hobileri; İnsanları gıcık etmek, sevdikleriyle uğraşmak, müzik.

Rabia:

17 yaşında, kumral, siyah gözlü, sevecen, arkadaş canlısı, Kerem'in sevimli kız kardeşi. Abisi tarafından çok kıskanılıyor! Ve İtalya'ya moda eğitimi için gidiyor...

Hobileri; Çizim yapmak, film izlemek, müzik dinlemek.

Mert:

19 yaşında, esmer, kahverengi gözlü, kızlarla ciddi düşünmeyen, çapkın, komik, yakışıklı playboy.

Hobileri: Kız tavlamak. (E haliyle...)

Merve:

18 yaşında, kumral, mavi gözlü, deli dolu, dost canlısı, gelecekteki aşkını arayan, Güneş'in en yakın arkadaşı.

Hobileri; Kitap okumak, erkek kesmek.

###

Umarım karakterleri beğenmişsinizdir.

Siz bunları okurken ben çok uzaklarda, odamda, üşengeçlikten yatıyor olucam nxnxnxnc. Evet, üşengecim. Ama biliyorum ki siz de öylesiniz. O yüzden sorun yok! (Bu arada bana 'Kitap yaz' diyenlere cevabım olsun didimmm 😂)...

Haydi çüşşşş!!! 🌸

Mesafelere RağmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin