Multimedya: Anlamsız Şeyler🤔
Bu bölümü yazarken başımdan ayrılmayan, her şeye muhalefet olan değişik kuzenim gizemysilyurt ithaf edilmiştir ...🖤
İyi okumalar ❤️
Gözlerimi telefonumun mesaj sesiyle açtım. Uzun bir arayıştan sonra buldum, demek isterdim ama telefon ortalıkta yoktu. Kendimi sıkıntıyla yastığa gömdüğümde yerdeki cisim dikkatimi çekti. Aha, telefon! Yatakta sürüne sürüne aşağı doğru inmeye çalışırken yorgan kaydı ve haliyle yere kapaklandım.
Başıma feci bir ağrı girmesiyle elim alnıma gitti. Biraz dokunduktan sonra elime baktım. Elim kana bulandı! Lan ben katil oldum!
Ağrı gittikçe kendini belli ederken bir mesaj sesi daha duymamla yerde sırıtarak bana bakan telefonuma gözümü kısarak karşılık verdim. Ulan Dangalak ben senin kafanı yaramadan, sen benimkini yardın ya lan...
Sinirle "Ulan ben seni bir bulursam görürsün sen!" diye bağırdım. Bak yine sakin değilim. Hadi hayırlısı.
Odanın kapısı birden açılınca irkildim. "Höh. Yavaş, hayvan." Rabia sakin kalmaya çalışarak "Bugün temizlik günü." dedi. Ona baygın bir bakış atıp telefonuma uzandım. "İyi, kolay gelsin sana."
Ayağını sertçe yere vurarak kapıya yöneldi. Tam bir adım atmıştı ki bir şey fark etmiş gibi bana döndü. Şüphelendim şimdi lan. 'Ne var?' anlamında başımı salladım. Bakayım, yoo. Elimi kana buladım diye mi öyle bakıyor acaba? Olabilir ha.
"Alnın yarılmış."
"Bak tebrik ederim seni. 'Niye?' diye sor. Sor."
"Niye?" dedi sıkılmış bir edayla.
"Ulan arkadaş mısın, düşman mısın belli değil. He yarıldı ne yapacaksın? Gel bak içine, neler var acaba? Te Allah'ım ya!"
"Bir şey demedik. Pansuman falan bir şeyler yap aşağı gel." deyip odadan çıktı. Söylene söylene telefonun ekran kilidini açtım. Anında mesaj geldi. Hissediyor çocuk abi.
Dangalak: Günaydın.
Dangalak: Uyuyorsun mu :)
Dangalak: Sana sakar olduğunu daha önce söylemişler miydi?
Sinirle soluyup tuşlara dokundum. Bu kadarı da fazlaydı ama artık. Türkiye'deydi ama sanki yanımdaymış gibi her şeyi biliyordu. Rabia'dan şüphelenmeye başlamalı mıydım?
Güneş: Kimsin?
Güneş: Bak biliyorum bunun cevabını belki de hiç öğrenemeyeceğim ama bu kadarı fazla.
Dangalak: Kim olduğumu zamanı gelince öğreneceksin.
Dangalak: Ve inan bana Rabia değilim.
Rabia'yı nereden tanıyordu? Salak Güneş! Çocuk seni senden iyi tanıyor...
Dangalak adlı kullanıcı engellendi...
Biraz engelden zarar gelmez ya. Engelsiz yaşama grev yapalım azıcık.
Rabia'nın seslenmesiyle bağırdım. "Ne var?!"
"Pansuman yaptın mı sen?"
Aha, unuttum ya lan ben onu. "No."
"Aferin, aferin." Ayak sesleri gittikçe yaklaşırken odanın kapısı açıldı. Rabia elinde ilk yardım çantasıyla içeri girdi. Ne diyeyim? Kız beni düşünüyor...
"Saçını geri at." deyip önümde diz çöktü. Dediğini yapıp saçımı geri attım. İlk yardım çantasından tentürdiyot (Bunu yazarken asla Google Amca'dan yardım almadım. 😂), pamuk ve bir yara bandı çıkardı.
Anlattığına göre 8. sınıfta ilk yardım dersi almış. Kız hemşire beyler, dağılın!
"Dikişlik mi?" diye sordum korkarak. Çünkü neden korkmayayım? "Hayır merak etme. Biraz derin ama sorun değil." deyip tentürdiyotu yarama bastırdı. Acıyla inledim. Canım yanıyor oğlum ne yapayım? Tamam bir Güneş olmak kolay değil ama oluyor bazen böyle şeyler. Çok da şey yapmamak lazım.
İşi bittiğinde ayağa kalkıp sırıttı.
"O zaman... Temizlik!"
Ölüme gidiyorum ben. Hadi eyvallah :D
###
Selamün aleyküm gençler.
Bölümü nasıl buldunuz?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, demeye gerek yok çünkü ben size güveniyorum ;D
Kendinize iyi bakın.
Hoşçakalın Canlarımm! ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesafelere Rağmen
Teen FictionGüneş'e olan mesafeye kalpler sığabilir mi? İnsan hiç görmediği birini gerçekten sevebilir mi? Güneş 18 yaşında ve hayatı normal giden bir kızken, hiç beklemediği bir anda kendisine gelen bir mesajla hayatı değişir ve kendini birbirini durmaksızın k...