Multimedya: iPhone 8 😍 (Ve... O bnm değil maalesef! Tabii ki de arkadaşımın...)
Bu benim ilk hikayem. Yazım yanlışları yapabilirim. Kendime güvenmiyorum. Evet, doğal hsjjssjjd!
E o zmn başlayalım!
İyi okumalar ❤️
Telefonumun beni güzel uykumdan uyandıran o lanet olası mesaj sesiyle gözlerim yarı açık söylene söylene elimi şifonyerin üzerinde gezdirdim. Gece gece bana hangi dangalak mesaj atmıştı da beni güzel uykumdan uyandırmış, diye düşünürken 'çat' diye bir sesin gelmesiyle gözlerim fal taşı gibi açıldı.
Ulan iPhone 8 o be! Benden bile daha değerli. Biricik aşkım olan telefonumun hayatını karartan kişinin hayatını karartmaya yemin ederek iPhone'uma niyahet ulaşabildim.
Uykumun içine eden kişiye sevgilerimi ileterek ekran kilidini açtım. '0537******* kişisinden 1 yeni mesaj' yazısıyla ekrana öylece bakakaldım. Kimsin lan sen dangalak?
Hemen mesajın üzerine tıkladım ve dikkatlice okumaya başladım.
Gönderen: 0537*******
5. yılımız kutlu olsun, doğuşum...
Kaşlarım çatık mesajı tekrar tekrar okudum. Ulan şerefsiz ibneye bak! Hem beni uykumdan ediyor, hem de kutlu mutlu olsun diyor. Ben daha üşengeçliğimden doğum günümü kutlamıyorum. Gerizekalı, dangalak. IQ fakiri! Gelmiş '5. yıl' falan diyor. Ya hadi onları geçtim, o sondaki 'doğuşum' ne lan?
'Yazmalı mıyım?' diye düşünürken içimden hala sövüyordum. Ve dangalağa haddini bildirmeye karar verdim!
Gönderilen: 0537*******
Ulan embesil! Kimsin lan sen?! Bak nerdesin söyle ağzını burnunu dağıtacağım. Hem de büyük bir zevkle! (Şiddete Hayır!)
Anında ekranda 'yazıyor...' kelimesi görüldü. Yaz sen yaz... Ben sonunda senin o bana yazan parmaklarını cımbızla tek tek yerinden çıkarıp yine hepsini tek tek burnundan sokup ağzından çıkarmaz mıyım?
Gönderen: 0537*******
Ağır olmuyor mu sence de?
Kimdi bu ya? Aklıma gelen fikirle WhatsApp'a girip numarayı kaydettim. Ancak profil fotoğrafı yoktu. Zeki çocuk, aklı sıra gizemli olmaya çalışıyordu!
Rehbere girip ona en iyi yakışacağını düşündüğüm ismi verdim. 'Dangalak'
Dangalak: Profil fotoğrafımı arıyorsan beni böyle bulamazsın güzelim ;)
Senin o emojini... Neyse!
Güneş: Güzelim falan hayırdır sen koçum?
Anında cevap gelince gözlerimi devirdim. Burdan ne kadar işsiz olduğu anlaşılıyordu.
Dangalak: Çünkü güzelsin...
Sinirden köpürürken parmaklarımı ekranın üzerinde hareket ettirdim.
Güneş: Kimsin lan sen?! Bana bak, eğer beni işletmeye kalkan biriysen yemin ederim seni bulur gebertirim! Cehenneme biletin kesinleşti. Adres ver adres!
Dangalak: Hop hop hop sakin! Tamam artık onu. Eğk o. Yok o. Okey?
Güneş: Peki madem beni işletmiyorsun o zaman beni ne zamandır tanıyorsun?
Anında mavi tik oldu ve ne kadar işsiz olduğunu bir kere daha belli etti. (Milletçe alkışlıyoruz 😂)
Dangalak: Dakikalar önce 5 sene oldu, doğuşum...
###
Hello (İngilizceden Tek anladığım nxnxncnc)
Oy vermeyi unutmayın pıliss (Tek değilmiş demek hsjjssjjd)
İlk kitabım hakkında görüşleriniz neler???
Seviliyosunuz gençler, der ve giderim...
❤️
Ve son birşey daha dün gece bu kitabı yazmamda bana destek olup gece bu bölümü yazarken benle birlikte sabahlayan dostlarım rumeysa__585 ve gizemysilyurt iyi ki varsınız 💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesafelere Rağmen
Teen FictionGüneş'e olan mesafeye kalpler sığabilir mi? İnsan hiç görmediği birini gerçekten sevebilir mi? Güneş 18 yaşında ve hayatı normal giden bir kızken, hiç beklemediği bir anda kendisine gelen bir mesajla hayatı değişir ve kendini birbirini durmaksızın k...