Mükemmel Peçeteler

115 18 85
                                    

Multimedya: Güneş (Temsili)

Bu bölümü Güneş karakterine yakıştırdığım, en iyi kankam olan rumeysa__585 ithaf ediyorum ❤️

İyi okumalar ❤️

"Rabia peçete getir peçete!" diye bağırdım hapşırırken. Allah'ım bu kız beni neden duymuyor? "Bak aklımda senin hakkında cinayet planları dönüyor. Eğer bu sefer de duymazsan işleme koyacağım."

Yan odadan kapı sesi duyulduğunda rahat bir nefes alıp tekrar yatağa gömüldüm. Saat sabahın 07.30'u. İnanır mısınız 07.30! Ve Güneş ayakta. Acep neden?

Odaya bodoslama giren Rabia'ya gözlerimi kısarak baktım. Kimsecikler beni anlamıyor...

"Sabahın köründe ne böğürüyorsun?"

"Ben burada ölüyorum ölüyorum! Nerede kardeşlik, nerede arkadaşlık?! Bu gençlik kötü yerlere gidiyor..."

"Saçmalamayı bırak da ne diyeceksen de."

"Bir Güneş Yenilmez günde ortalamayı bırak günün bütün saarlerini uyumakla geçirir. 07.30 onun için bir kâbustur. Ama bir sır bakalım bugün neden kendini aştı?"

Gözlerini devirerek sırtını kapıya yasladı. "Neden?"

"Hastayım hasta!" diye cırladım. Yüzünü buruşturduktan sonra kapıyı açtı ve ardından kapatarak uzaklaştı. Sen de mi Sebastian?

Birkaç dakika sonra elinde bir fincan ve kutularla geri döndü. Adını bile okuyamadığım ilaçları tek nefeste yutturduktan sonra elime ıhlamur çayını verip gitti. Işık hızında yaşıyoruz mübarek! Çayımdan bir yudum sessiz telefonuma baktım. Şey yani, Dangalak demek istedim. Uyuyor mudur acaba şimdi?

Ben uyuyamazsam kimse uyuyamaz kardeşim!

Güneş: Ben burada ölüyorum, sen orada camış gibi yatıyorsun. Where is the Adalet? (Biliyorum İngilizcem yıkılıyor ;D)

Çevrimiçi olduktan sonra ekrandaki 'yazıyor...' yazısıyla sırıttım. Herkes haddini bilecek!

Dangalak: Sana da günaydın :)

Güneş: Bırak bu cool olma çabalarını da hastayım hasta! Adamı hasta etme!

Dangalak: Yine ne oldu?

Güneş: Ulan iki saattir ne anlatmaya çalışıyorum? Ölüyorum, geberiyorum!

Dangalak: Ben de senin aşkından ölüyorum ;)

Güneş: Neyse hadi gidiyorum ben. Senin beni takacak halin yok.

Dangalak: Tamam kızım bir dur ya. Cidden soruyorum; Neyin var?

Güneş: Nezleden ölen ilk ve tek insan olarak tarihe geçeceğim.

Dangalak: Doğuş'un Dangalak'ı olarak da bizi tarihe yazsınlar ve.

Güneş: jsjdjdjfjf

Dangalak: Vay atarlı kızımız bu sefer itiraz etmedi. Baya bir gelişme görüyorum.

Güneş: Kendinden bahsetsene biraz.

Nezle kafa yaptı...

Dangalak: Ne zamandır benimle bu kadar ilgilenir oldun?

Dangalak: Şımartıyorsun nxshjxdj.

Güneş: Anlat artık be.

Dangalak: Yeniden hoşgeldin arıza hsjdjd.

Güneş: Kes zırvalığı.

Dangalak: Bir şey söyleyeceğim ama kızma.

Güneş: Söyle.

Dangalak: Özel gününde falan mısın ;)

Güneş: Lan ben sana hastayım diyorum. Hasta hasta!

Güneş: Sapıklaşma terbiyesiz!

Dangalak: Kızım ne alakası var? Bu siniri başka bir şeye yoramıyorum.

Dangalak: Bir dakika.

Dangalak: Utandın mı yoksa sen :D

Güneş: Hahaha güldürme lütfen.

Dangalak: Sen şimdi sümüklü bir şey oldun değil mi hsjsjsjd.

Güneş: He vallahi ya jsjssdj.

Dangalak: Kaç koli peçete isterdiniz hanımefendi?

Güneş: Kendinden bahsetmen yeterli.

Fazla merak başa bela ;)

Dangalak: İşte yakışıklıyım, kızlar bana hayran, çekiciyim, zenginim...

Güneş: Egonun boyu kaç?

Dangalak: Ölçülemez ki jshhshsjd.

Güneş: Fark ettim ;)

Güneş: Ee başka hobilerin?

Dangalak: Şarkı söylemek, gitar çalmak, seni gıcık etmek...

Güneş: O zaman senin sesin çok iyi.

Dangalak: Öyle derler işte. Her yerde mükemmelliğimle ön plandayımdır da ;)

Güneş: Bana sesini atsana jshhshsjd.

Kıvırma Vol 6273727373 (Okumadan geç gardaş :D)

Dangalak: Düşünmem lazım :)

Güneş: Pardon?

Dangalak: Bir şartım var.

Güneş: Sen benimle pazarlık mı yapıyorsun?

Dangalak: İşine gelirse al gülüm, ver gülüm ;)

Güneş: Ne istiyorsun, dökül!

Dangalak: Bana şu anki halini atacaksın. Mükemmel peçetelerinle beraber :)

Güneş: Şu an kahkaha attım. Sen bu dediğini ancak rüyanda görürsün. Hadi by!

Dangalak: Bu dediğini gün gelecek sana hatırlatacağım ve bu sefer kahkaha atan taraf ben olacağım doğuşum :)

Mesajı okuyup WhatsApp'tan çıktıktan sonra yatağın içine gömüldüm ve Dangalak'la olan konuşmalarımızı düşünürken kendimi sırıtırken buldum.

"Allah'ım bana neler oluyor? Hep hastalıktan bunlar hastalıktan. Yanlış anlaşılmasın." diyerek kendimi uykunun kollarına bıraktım.

###

Selamün Aleyküm Gençler!

Nasılsınız iyisiniz inşallah?

Bölümü nasıl buldunuz?

Oy ve yorum yapmayı unutmayın, demek istemiyorum artık. Dedirtmeyin hsjsjsjdskd.

Kendinize iyi bakın 🤗

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mesafelere RağmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin