Fegyverbolt

24 0 0
                                    


Jobban szemügyre vettem a falon elhelyezett különlegességeket.
-Bár kissé túzásnak tartom azokat ott- fejemmel a rózsaszín és egyéb "lányos" színű pisztolyok felé böktem. -Inkább valami...érdekesebbre gondoltam.
-Sejtettem, hogy nem elég neked az átlagos...
-Csak nem Taeil miatt?
-Ő is szereti a feltűnően szép darabokat....
-Nyilván. Hisz ezekből annyi van, és bárkinek lehet. Nekem különlegesség kell. -Yoora huncut mosollyal ajkain nyitott ki egy szekrény mögötti ajtót.
-Nos, akkor talán nézz be ide! -belökdösött a helyiségbe, amiben senkinek nem jutott volna eszébe lőfegyvert keresni; ellenben szeppnél szebb antik kardok és török ezrei tárultak szemem elé.
-Woah... Bámulatos! -körbejártam a szobát, majd megláttam egy pár pillangókést -Ezek különösen...érdekesek. -kézbe vettem mindkettőt, majd az erre szolgáló bambuszköteghez lépve kettévágtam azt, de a levágott rész a helyén maradt. Tökéletes. Pontos, éles, halálos. Határozottan beléjük szerettem. (Bocsi Jihoon)
-Tetszenek?
-Gyönyörűek. -amikor felnéztem Taeyeonra, olyan lehettem, mint egy kisgyerek az új játékával.

-Akkor meg is van a fegyver! Menjünk, sietünk! -és Yoora már szaladt is volna tovább, ha Taeyeon nem kapja el egyik karját

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Akkor meg is van a fegyver! Menjünk, sietünk! -és Yoora már szaladt is volna tovább, ha Taeyeon nem kapja el egyik karját.
-Miénk a bolt, de azért nem vihetünk el egy szó nélkül bármit! Park mindjárt nyilvántartásba veszi. Képzelem milyen nyilvántartás az, amelyről Zicon kívül maximum a többi Block B tag, meg néhány egyéb vezető tudnak...
-Hát akkor? Dolgunk van, nem bájcsevegni jöttünk, igyekezzünk már! Hol van a tokja? -körbenézett, majd amint megpillantotta a fekete védőtokot, felkapva azt szaladt a lépcső felé.
-Hát nem igaz, hogy nem bír nyugton maradni! -Taeyeon szemforgatva nézett utána, majd intett nekem, hogy menjek én is. Bezárta az ajtót, majd sietett utánunk. Miután beszélt azzal a Parkkal, aki elvileg felel ezekért a cuccokért kocsiba ülve a megengedett max. sebességet figyelembe se véve kikerülve a forgalmas belvárost indultunk vissza a bázisra.
-Nem fejezted be a mesélést, mert találkoznod kellett Zicoval, szóval akár folytathatnád is... -Taeyeon érdeklődése láthatóan nem hagyott alább.
-Hol hagytam abba?
-Kezdd elölről, én még nem hallottam! -tehát Yoora is kíváncsi.
-Hát... -nagylevegőt vettem, közben próbáltam logikusan átgondolni hol kéne kezdenem- Még kb 3 hete egy barátnőm elrángatott bulizni, kiszúrtam Jihoonékat, de Seo mondta, hogy maradjak tőlük távol, mert "veszélyesek" de tényleg csak ennyit mondott, aztán eltűnt mellőlem, és megjelent Jihoon. Táncoltunk, aztán beszélgettünk. Majd megjelentek Zicoék...
-Hogy ezek hárman állandóan keresik a bajt... Persze egy szót nem szóltak róla, hogy merre vannak! -Taeyeon fejcsóválva mered az útra.-Ja, bocsi, folytasd csak!
-Zico provokálta PO-t, aki inkább elvitt onnan, bemutatott a többieknek, aztán elvitetett Minhyukhoz, majd olyan hajnal fele ők is megjelentek, együtt reggeliztünk, Jae meg Kwon eltűnt, mondván majd Jihoon elmagyarázza mi van, ehelyett megkérdezte, hogy nem akarok-e nála lakni, mire otthagytam -itt Yoora felnevetett- és egy hétre minden visszatért a normális kerékvágásba. Aztán egyszer kicsit később mentem volna haza egy kávézóból, mikor Kwon elrabolt és Jihoonhoz vitt. 

-A másik 4 se lett normálisabb ezek szerint...

-Legalább akkor beavatott, vagy csak megmondta, hogy mostmár ha akarsz, ha nem ott laksz? -Yoorának csak ez a része maradt meg, de ezen remekül szórakozik. 

-Akkor már elmondta a sztori egyik felét, beszélt Taeilről, és szinte az utána lévő napokban találkoztunk, és most itt vagyok. 

-Hát ez elég rövid volt. De nem rossz sztori. Majd elmesélem a gyerekeiteknek. 

-Hát azok egy ideig nem lesznek, szóval ez esetben írd fel valahova. 

-Fejezzétek be még mielőtt elkezdenétek! -Taeyeon fenyegető tekintetétől mindketten elhallgatunk. -Köszönöm. -leparkol a már ismert romos épület mellé és kiszáll, mi pedig követjük. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 18, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fekete és Vörös lángokWhere stories live. Discover now