7. Wielka Bitwa!

13 1 0
                                    


  Stanęli jak wryci, nie wiedzieli co zrobić. Zaatakować? Spytać o drogę? NIE...

- Czyli... mamy Was pokonać? - spytał Alex

    Strażnicy kiwnęli głową, po czym przybrali walczące pozycje, przez co wydawało się że ich Aura może zniszczyć tytan.

- Kto walczy przeciw komu?

- Ja spokojnie ich wszystkich pokonam - przechwalał się Riolu

- NIE! Walczy każdy! - krzyknął Blaziken

- No to tak: Riolu przeciw Mienshao, Ja kontra Machoke, a Alex przeciw Blazikenie. - oznajmiła Malina.


 Riolu  vs.   Mienshao

 Ricko z początku unikał każdego ciosu przeciwnika, aby poznać jego taktykę. Gdy przekonał się do tego, wziął wielki zamach i uderzył Mienshao, podcinając go przy tym. Przeciwnik przewrócił się uderzając się przy tym w głowę. Riolu użył stalowego ogona, który całkowicie wykończył  pokemona.


 Malina vs.  Machoke

Z początku wydawało się że będzie to jedna, wielka porażka. Dziewczyna dostawała wszystkimi atakami przeciwnika. W pewnym momencie Malina zregenerowała siły i uderzyła Machoke mocną kulą aury, którą otaczał kościopęd.

 Alex  vs.  Blaziken

 Lucario stanął wbity w ziemię, zupełnie się nie poruszając, gdy Blaziken zadawał mu miliony mocnych ciosów. Jednak dopiero gdy Alex znikł okazało się, że to był tylko jego klon (użył podwójnego zespołu). Pokemon wyskoczył na przeciwnika z nie wiadomo skąd i uderzył go kościopędem. Niestety Blaziken nie padł - tak, jak podejrzewał. Jego przeciwnik złapał go za szyję i rzucił o ścianę. Tętno naszego bohatera zabiło mocniej, zaczął głośno dyszeć.

- Wstawaj - krzyczała Malina, ale Alex słyszał ją jakby był pod wodą/ cichy, stłumiony dźwięk. - Hej! Proszę! Zrób to dla siebie, zrób to dla Nas!

  Alex ocknął się, przyjął waleczną pozę i rzucił się na Blazikena. Używając kościopędu  przywarł przeciwnika do ziemi, który chwilę później oberwał kulą aury Lucario.


.......................................................

Przyznam, że  ten rozdział jest przeze mnie zepsuty, ale myślę że jakoś to przeczytacie. Jest tu tyle błędów... a do tego taki krótki :/

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 23, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Przygody LucarioOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz