Bölüm 44

9.4K 1K 372
                                    

♥️

Keyifli Okumalar🍷

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli Okumalar🍷

"Demek evine dönme zamanın yaklaşıyor."

Jackson'ın ilk tepkisi duraksamama sebep olmuştu. Buraya dönecektim, değil mi? Benimseme konusunda sıkıntı yaşayacağımı daha şimdiden anlamıştım.

Bu mekan, bu insanlar bana yabancı gibiydi.

"Liderlikte son günlerin, tadını çıkar." Alaycı sesime karşı, gülümsedi. Yüzünde gördüğüm gururlu ifade sanki karşımda abim varmış gibi hissettirmişti. "Sabırsızlıkla bekliyorum."

Samimiyetinden emin olarak kafamı salladım. "Anlat bakalım, ne buldun ve ne konuda yardımıma ihtiyacın var?" Konuşmak için kelimeleri toparlamaya çalıştığımda ilk defa Kai'ye ve grubuna gerçekten ihanet etmek üzere olduğumu fark etmiştim.

Zaten bir hain olarak aralarına girmiştim, bugünün geleceğini biliyordum ve bekliyordum. Peki neden kötü bir şey yapıyormuş hissiyle dolmuştum?

"Kai bana bir olaydan bahsetti." Hissettiğim şeyleri bastırmak için hızla konuya girdim, kendimi dinlememek en iyisi olacaktı. "Eskiden onlarla olan bir başka liderden, Kris'in ortağından."

"Eskiden bir ortakları olduğunu bilmek bize bir şey kazandırıyor mu? İstesek bunu öğrenebilirdik?"

Jackson bugün sabırsız ve salak tarafından kalkmıştı herhalde. Tabiki böyle basit bir bilgi için buraya gelmemiştim, beni acemi sanmadığına göre Kai'nin grubuyla takılmamın zekamı düşürdüğüne inanıyor olmalıydı.

"Biliyorum, Jackson. Sadece sus ve dinle, ölmüş gitmiş bir ortağı konuşmaya gelmedim."

"Ölmüş mü?" Jackson gerçek bir şaşkınlıkla bakıyordu. "Liderlerini kaybettiler demek."

O söylemese bile, tıpkı bizim gibi demek istediğini anlamıştım.

"Onların arasında çok uzun süredir bulunuyorum Jackson. Hiçbir maddi olay onları yıkamaz, vurduğumuz her darbe geçici bir çözüm olur. Mutlaka bir gün ayağa kalkarlar üstelik Chen gibi bir faktör var."

Jackson kafasını salladı. Chen'in zayıf noktasını elbette bulabilirdim ama bu beni oldukça zorlardı. Ayrıca onun şirketini batırmak kabul etmek zor olsa bile bizi aşan bir durumdu, babası kimsenin bulaşmak istemeyeceği insanlar listesinin başını çekiyordu.

Onları maddi olarak vurmak, gerçek bir zafer kazanma olmazdı.

"Bu yüzden başka bir zayıf nokta buldum." Jackson kaşlarını çatarak, dinlemeye devam etti. "Onları bir daha birleşmemek üzere ayıracak ve bu dünyadan silecek tek şey, birbirlerine olan güvenlerini yok etmek."

"Bu bir anlam ifade etmez, onlar grup arkadaşı. Güven olmadan da devam edebilirler."

Jackson doğru düşünüyordu ama söz konusu bizim grubumuz olsaydı. Kris ve grubu ne kadar profesyonel gözükse de onları birbirine bağlayan bu dünya, birlikte iş yapıyor olmaları değildi.

Lyssa | KAI ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin