Bölüm 9

10.6K 1.1K 233
                                    

Öpücük

Harika, ayyaş olduğunu anladığım ve ayakta duramayan Sehunla öpüşmüştüm ama  asıl bilgileri alabileceğim Kai bizi görmüştü.

Gözleri kısaca bizde dolandı ve Sehunla göz göze geldiklerinde ona kısaca kafa selamı verip yanımızdan ayrıldı. Çok umursamaz gözüktüğü için belki unutur diye düşünmeden edememiştim.

"Beni yatağıma götür"

Emredersiniz paşam. Ayaklarınızı da yıkayayım ister misiniz?

"Ah, keşke iç sesimle sana cevap verebilseydim. Yürü"

"Bana emir mi veriyorsun?"

Ayakta bile duramıyor ama hala artistlik yapıyordu. Yani günün sonunda ben olduğum anlaşılmasa onu baya güzel dövebilirdim. Ayrıca şu an sarhoşluğu yüzünden beni öpmesiyle Kai üstümü çizmişse gerçekten dövecektim.

"Kolunu omzuma at, hizmetçiyim diye ne orospuluğum kaldı ne köleliğim. Yıldım be"

Gülme sesini duymuştum ama gözleri kapalıydı. Zaten bu çocuğun eskiden bağımlı olduğundan haberim vardı. Kötü zamanlar geçirmişti, hepsini biliyordum.

"Seks arkadaşım olsana, kız yok. Herkesle yatmışım, bir sen kalmışsın. Sen kimdin?"

Kolu omzumda onu odama götürürken söylediğiyle gülmeye başladım. Harika, benim kim olduğumu bile bilmeden öpmüştü. Orada duran herhangi biri olsa yine öpecekti demek ki. Salaklığı yüzünden ağlamak üzereydim. Aslında o, bu kadar sarhoşken belki bana bir şeyler anlatırdı değil mi?

Odama gelince onu yatağımın üstüne bıraktım, soluklanmak istemiştim ama aptal olduğu için az daha yataktan düşecekti, zor tutmuştum.

"Sehunnie, bebeğim rahat dur"

Suratını saçma bir gülüş alınca ben de gülmeye başladım. Sarhoş insanlarla kafa bulmayı seviyordum, eğlendiriyordu.

Ona doğru eğildiğim için dekolte verdiğimi Sehunun gözleri göğüslerime odaklandığında anca anlayabilmiştim. Yüzünü buruşturmuştu.

"Memen küçük. Seninle yatamam"

Eğilmeyi kesmeden bakışlarımı göğüslerime çevirdim. Seksen beş bedenin neresi küçüktü? Kör müydü bu çocuk?

"Sana kaç lazım yakışıklı?"

"Ben büyük seviyorum, çok büyük"

Göz devirerek doğruldum ve dolaptan pijamalarımı aldım. Banyoda giyinmeye gerek görmemiştim. Zaten şarhoştu, yarına unutur diye düşünüyordum.

Şortumu giyerken duyduğum ıslıkla bakışlarımı ona çevirdim. Sırıtarak beni alkışlıyordu.

"Memen değil ama arka kasan güzelmiş. İş görür"

Ağzını yüzünü kırmama çok az kalmıştı ama kendimi tutacaktım. Bu salaklıkla bana bilgi verirdi, öyle hissediyordum.

Yanına giderek yatağa oturdum, pek beni umursamamıştı.

Elimi yanağına götürerek işaret parmağımla göğsüne doğru ilerledim, gözlerini kapatmıştı.

"Sana bir şey soracağım"

"Hı?"

Gömleğinin birkaç düğmesini açtığımda gözlerini açarak bana baktı. Etkileyici olmak için dudağımı ısırdım ama kendinde olmadığı için yine gözlerini kapatmıştı.

"Yeni mal satışınız kimden olacak?"

Böyle pat diye sormasa mıydım acaba? Beyin fonksiyonları çalışmıyorken işe yaramayacak gibiydi.

Lyssa | KAI ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin