Kapitel 6

145 6 7
                                    




Næste morgen da jeg vågnede, gik jeg ned i køkkenet, hvor Namjoons mor sad og spiste morgenmad. "Godmorgen." Sagde jeg. "Godmorgen Y/N....sæt dig jeg har lave spejlæg og frugt." "Tak." Sagde jeg, og sat mig. "Når hyggede i jer igår?." Spurgte hun, jeg kunne ikke lade være med at smile. "Ja det gjord vi..vi lavede noget aftesmad, og så en film sammen." "Nåååår det lyder godt." Sagde hun, jeg nikkede. "Mmmmm." Sagde jeg.

Efter lidt, kom Namjoon ned af trappen. "Godmorgen skat." Sagde hans mor. "Godmorgen." Sagde han svagt, og satte sig på sofaen.

"Er du okay Namjoon?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Er du okay Namjoon?." Spurgte jeg. "Ja jeg har det fint jeg er bare træt." "Hvornår gik du lige i seng igår." Spurgte hans mor. "Klokken 2 tror jeg." Sagde han. "Namjoon hvorfor gik du i seng så sent når du ved det er en skoledag." Sagde hans mor. "Undskyld mor." "Hvad lavede du?." Spurgte hun. "Jeg skrev med en fra skolen." Sagde han. "Hvem?." Tænkte jeg. "Okay Namjoon, men jeg gider ikke at du får en besked fra skolen, om at du ikke følger, med eller du faldt i søvn, og næste gang, skal du ligge til sent ud på natten og skrive okay." Sagde hun. "Nej nej mor." Hun rejste sig. "Y/N kan du køre Namjoon og dig i skole idag?." Spurgte hun. "Jov." "Godt skynd jer at blive færdige så i kan når det." Sagde hun, og gik ind i soveværelset.

Namjoon rejste sig fra sofaen, og gik op på af trappen. "Skal du ikke have morgenmad?." Spurgte jeg. "Jeg tager bare noget inden vi køre." Sagde han, og forsvandt op af trappen, lidt efter gik jeg op på mit værelse, og tog min uniform på, og gjord mig klar. Efter gik jeg ned af trappen, hvor Namjoon stod og spiste noget mad, derefter gik vi ud til bilen, jeg satte mig ved rettet, og Namjoon satte sig ved siden af. "Du kan nok godt nå at sove lidt, enden vi er ved skolen." Sagde jeg, og begyndte at køre. "Tak Y/N." Sagde han og lukket øjnene.

Efter nogen tid kom vi til skolen, jeg parkeret og slukket bilen. "Namjoon." Sagde jeg, og rystet lidt i ham, men han rørte ikke på sig. "Namjoon." Sagde jeg igen, og rystet mere i ham, hvor han nu åbnede øjnene. "Ja jeg er vågn." Sagde han helt forvirret. "Fik du sovet?." Spurgte jeg. "Ja det var dejligt, men det var nok ikke nok til at jeg er frisk." "Nej det ved jeg....men vi er nok nød til at gå ind." Han sukkede. "Ja." Vi gik ind på skolen, og jeg tænkte at jeg nok lige skulle hjælpe Namjoon, ned til hans klasse, men da vi var ved at være der, var der en pige som splittede os. "Hej Namjoon." Sagde hun glad. "Hej Yun." Sagde han. "Dig." Sagde hun, da hun fik øje på mig. "Hvem er du endelig?." Spurgte hun flabede. "Det er Y/N, hun skal bo hjemme ved mig, i 2 år ind til skolen her er slut." Sagde Namjoon. "Ååååår." Sagde hun, og kiggede på mig med dræben øjne. "Når men Namjoon og mig skal også til time sååååå ja." Sagde hun. "Jeg fulgte bare Namjoon her ned." Sagde jeg. "Det er okay Yun jeg kommer om lidt." Sagde han. "Fint." Sagde hun, og gik ind i klassen.

-----------------------------------------

Yuns Synsvinkel

---------------------------

"Hende Y/N skal fortryde det." Tænkte jeg, da jeg fik en ide. "Så vi må nok heller sætte et lille rygte igang." Tænkte jeg.

Jeg gik hen til nogen piger, som sad ved nogen bor, der var en af dem der havde et armbånd på. "Pænt armbånd." Løj jeg. "Tak Yun." "Men du skal nok heller passe på det, jeg har hørt at Y/F/N hende vi har grammatik med, at hun nogen gange stjæler ting fra andre." Løj jeg. "Ej virkelig." Sagde de i kor. "Ja." Sagde jeg. "Er du sikker?." Spurgte en af dem. "Ja jeg er sikker." Sagde jeg og gik, da de begyndte at snakke om det.

"Haha nemt." Tænkte jeg, og gik over til Mina og Jessica. "Hey Yun." Sagde de. "Hej piger....høre vi skal starte et rygte om hende Y/N, hun skal fortryde at hun spildte mad på mig, og det hjælper måske også på at få hende væk fra Namjoon." Sagde jeg, de fniste. "Okay hvad skal vi gøre?." Spurgte de. "Sig til folk at hun stjæler, også imorgen laver vi et lille nummer, når vi har grammatik med hende." Sagde jeg lumsk, og satte mig ned på en stol, lidt efter fik jeg øje på Namjoon. "Hey Namjoon." Råbte jeg, han kom her hen, og satte sig ved siden af mig. "Hej Yun." Sagde han, og lagde sit hovedet ned i bordet.

" Sagde han, og lagde sit hovedet ned i bordet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Er du træt?." Spurgte jeg. "Ja Yun jeg er træt, du holde mig jo vågen til klokken 2." Sagde han, og kiggede op. "Undskyld men det var hyggeligt at skrive med dig." "Mmmmm." Sagde han bare. "SÅ STILLE ELVER OG SÆT JER PÅ JERES PLADSER." Sagde vores lære, da han kom ind i klassen.

-----------------------------

Efter skole

Y/Ns synsvinkel

-----------------------

Jeg stod henne ved bilen, og snakket med Sun-Hee ind til Namjoon kom, han kom endelig efter Sun-Hee var gået. "Undskyld det tog noget tid, jeg kunne ikke slippe væk fra Yun." Sagde han. "Åååår det er fint." Sagde jeg trist, vi satte os ind, og jeg begyndte at køre, og efter lidt tid var Namjoon faldt i søvn, men hele vejen hjem kunne jeg ikke, lade være med at tænke på Yun, men jeg slog det ud af hovedet. Da vi var kommet hjem, og jeg havde fået Namjoon op i hans seng, hvor jeg gik ind på mit værelse, og lavet på nogen lektier.

Glem mig ikkeWhere stories live. Discover now