Kapitel 7

135 6 2
                                    

Hej læsere jeg har rettet Karolines navn til Sun-Hee og ændre det også i de andre kapitler God fornøjelse :)

------------------------------------

Næste dag i skolen

-------------------------------

Da jeg kom ind i klasse værelset, satte jeg hurtigt min taske på min stol, og kiggede op på klokken den viste 7:50. Så jeg tænkte, at jeg godt kunne nå på toilet, enden timen begyndte. Men jeg lagde mærke til, at folk kiggede på mig, når jeg gik forbi dem. "Hvad sker der?." Tænkte jeg, så jeg skyndte mig ud på pige totilet, hvor der stod 2 piger ved en af vaskene, men da de fik øje på mig stoppede deres samtale, hvorefter de skyndte sig ud i døren. Efter jeg havde været på toilet, skyndte jeg mig ind til time, jeg satte mig ned på min plads, og lidt efter kom vores lære ind af døren. "Sæt jer ned på jeres pladser." Sagde han.

1 time efter. "Okay elever i kan tage 5 minutters pause." Jeg lukkede min bog sammen, da Yun rodede i hendes taske. "Hvor er min telefon?." Udbryd hun. "Er den der ikke?." Spurgte Jessica. "Nej den er væk." "Den er der nok Yun." Sagde vores lære. "Nej den er der ikke." "Jeg så Y/N rodede i din taske enden timen begyndte." Sagde Mina, og med et var alle stille, og kiggede på mig. "Y/N?." Spurgte vore lære. "Har du taget min telefon?." Spurgte Yun, og gik hen til mig. "Nej...jeg har ikke engang rørt din taske." Sagde jeg. "Løgner." "Hvorfor skulle jeg lyve." Spurgte jeg, hun bøjede sig ned til mig, og sag svagt. "Fordi det er sådan noget tyve gøre." Sagde hun, hvorefter hun tog min taske, og begyndte at rode i den. "Hey." Sagde jeg, men lige da jeg skulle til at tage min taske, tog hun en mobil op.

Hele klassen gispede, jeg viste ikke hvad jeg skulle gøre eller sige

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hele klassen gispede, jeg viste ikke hvad jeg skulle gøre eller sige. "Jeg sagde jo du var en tyv." Viskede Yun, med et lumsk smil. "Jeg har ikke taget den jeg svæver." Sagde jeg, og kiggede op på min lære. "Jeg er ked af det Y/N men med det der er vist må jeg sende dig op på kontoret." Sagde vores lære. "Me..men jeg har ikke taget Yuns telefon." "Du lyver." Sagder Yun. "Så Yun sæt dig ned og kom Y/N." Sagde vores lære, jeg gik ud af klasse værelset, og fulgte med op på kontoret og ind til rektor. Jeg satte mig ned overfor ham, og noget tid efter vi havde snakket sagde han. "Jeg er desvære nød til at bortvise dig i 5 dage Y/N." Jeg fik store øjne. "Bortvise mig." "Ja." "Men rektor som jeg har sagt til dig så mange gange jeg har ikke taget." "Y/N sådan bliver det....og jeg vil bede dig om at forlade skolen nu." Afbryd han, jeg rystede på hovedet, og rejste mig uden at sige noget. "Det er uretfærdigt." Tænkte jeg.

Udenfor rektorkontor mødte jeg min lære, som havde min taske i hånden, jeg gik hen til ham. "Tak." Sagde jeg, og tog den hvorefter jeg gik. Da jeg næsten var ude af skolen, kunne jeg høre en råbe efter mig. "Y/N." Jeg vendte mig om, og så Namjoon kom hen til mig.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Glem mig ikkeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora