Kapitel 13

130 7 15
                                    

-------------------------

Yuns synsvinkel.

-------------------------

Festen startede for 5 minutter siden, og næsten hele skolen er allerede kommet, men der er en person jeg ikke kan finde. "Jessica har du set Namjoon?." Råbte jeg til hende. "Nej jeg tror ikke han er kommet endnu." Råbte hun tilbage. "Jeg håber han er på vej for nu har jeg inviteret hende Y/N og hendes veninde." "Hvorfor inviteret du dem endelig?." "Fordi jeg tænkte han måske ikke ville komme hvis Y/N ikke også kom og jeg har nogle planer med dem her i aften." "Hvad for nogen planer?." Spurgte Jessica. "Det finder du ud af søde det lover jeg." Sagde jeg.

Jeg gik hen og satte mig i en af stolene i stuen, og tog et glas champagne. "Jeg vente mig på dig Namjoon hvor langt du så end er." Tænkte jeg, og tog en slurk af glasset med champagne. "Yun Namjoon er kommet." Råbte Jessica, som var kommet hen til mig. "Hvor er han?." Spurgte jeg, og rejste mig fra stolen. "Han står henne ved hoveddøren sammen med hans venner....og Y/N." Jeg kunne mærke, af glæder over han var kommet, men følelsen af jalousi var ved, at overtage glæden.

Jeg fulgte med Jessica hen til hoveddøren, og ganske rigtig stod han der.

Men jeg lagde mærke til, han havde armen rundt om Y/N, og det fik min jalousi til, at vokse endnu mere

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Men jeg lagde mærke til, han havde armen rundt om Y/N, og det fik min jalousi til, at vokse endnu mere. Så uden at tænke, gik jeg direkte hen til dem. "Hej i to." Råbte jeg, og gik hen og krammede Namjoon. "Hej Yun...tak fordi vi måtte komme til din fest." Sagde han efter. "Selvføldig Namjoon."

-------------------------

Y/Ns synsvinkel.

------------------------

Vi stod i gangen inde i Yuns hus, der var jakker og sko overalt, men vi smid bare vores ting oven i. Efter tog Namjoon sin arm rundt omkring mig. "Så bliver du ikke væk fra mig." Sagde Namjoon, jeg kunne mærke jeg begynde at rødme, men da jeg skulle til at svare, kunne jeg høre en bekendt stemme. "Hej i to." Råbte Yun, og gik hen og krammede Namjoon, så han slap grebet omkring mig.

"Hej Yun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hej Yun... tak fordi vi måtte komme til din fest." Sagde han, efter de havde krammet. "Selvføldig Namjoon.....det er også godt at se dig Y/N." Sagde hun, med et falsk smil. "I lige måde Yun." Sagde jeg. "Kom og få en drink." Sagde hun glad, og tog Namjoon i hånden, og rev ham med hende.

Glem mig ikkeWhere stories live. Discover now