----------------------
Næste morgen.
----------------------
"Godmorgen Y/N." Kan jeg høre en stemme sige, så jeg åbner langsomt mine øjne op, og kan se Namjoon har sat sig på min senge kant. "Namjoon?." Spurgte jeg, med en hæs stemme. "Skal du ikke op." "Hvad mener du?." "Ja skal du ikke i skole idag." "Jov." "Skolen starter om 30 minutter." "Mener du det." Sagde jeg, og fløj ud af sengen. "Næ endelig ikke." Grinte han. "Ejjjj Namjoon." Sagde jeg, men samtidig kunne jeg ikke lade være med smile. "Kom her Y/N." Sagde han, med kækt smil. "Hvorfor?." Sagde jeg drillende, han sukkede og tog fat i min arm, og trak mig ind i et kram.
"Undskyld Y/N." Sagde han efter. "Hvad er klokken?." Spurgte jeg. "Den er 6:45." "Så skulle jeg alligevel op så det er fint Namjoon." Sagde jeg, mens jeg uglede hans hår.
Efter noget tid, havde vi spist morgen mad og gjord os klar, så vi gik ud til bilen og begynde, at køre hen til skolen.
------------------------
Klasse værelset.
-----------------------
Jeg gik hen på min plads, tog mine høretelefoner op af tasken, og lyttede til noget musik mens regnens dråber ramte ruderne. Men efter nogen minutter kom vores lære ind i klassen, så jeg skyndte mig at slukke for musikken, og ligge mine høretelefoner ned i min taske.
Da lyden af klokken der ringede, skyndte folk sig at pakke deres ting sammen, for det betyde at der var frokost pause. Jeg lukkede mine bøger sammen, og lagde dem i min taske. "Jeg var helt bange for der var sket dig noget Y/N." Sagde en stemme. "Yun." Sagde jeg, da jeg havde vendt mig om, stod hun og smillede falsk til mig. "Ja du var ikke kommet hjem da jeg gik igår." "Nej men jeg har det fint Yun." "Det var godt Y/N." Jeg smillede, og skulle til at gå, da hun tog fat i min arm. "Vent." Sagde hun. "Hvad?." "Høre Y/N jeg holder en lille fest på fredag, og jeg ville spøge om du ville med." "Hvorfor vil du have mig med?." Spurgte jeg. "Fordi Y/N jeg var ikke særlig sød mod dig, da jeg troede du var en tyv, så jeg føler at det her kunne være en undskyldning....måske." "Det er sødt af dig Yun men jeg ved ikke helt." "Den starter klokken 20:00." Smillede hun, og gik ud af klasse værelset.
Efter det gik jeg ned i kantinen og tog noget mad, men jeg fik øje på Mina som sad alene henne ved et bord, så jeg besluttede mig for at gå der over. "Hej Mina." Sagde jeg. "Hej Y/N." Sagde hun med et smil. "Hvorfor sidder du alene?." Spurgte jeg, hun kiggede trist ned i hendes mad. "Yun og Jessica var de eneste jeg var sammen med." "Du kunne sidde sammen med mig og de andre." "Jeg ved ikke helt Y/N." "Vi sidder over ved det bord hvis det er." Sagde jeg, og pegede over på et bord, hun nikkede.
Efter gik jeg over mod Sun-Hee. "Hey girl." Sagde jeg, og satte mig over for hende. "Halløj." Sagde hun glad. "Hvor er drengen henne?." Spurgte jeg. "De skulle vist over i hallen og spille noget basket eller sådan noget." Sagde hun, og rystede på hoved. "Jeg skal lige høre har Yun også inviteret dig til hendes på fredag?." Spurgte Sun-Hee. "Ja." "Hvad sker der lige for det." "Aner det ikke hun sagde til mig det var en undskyldning, for det hun gjorde/sagde til mig da hun troede jeg var en tyv." "Hvad er så hendes undskyldning for at inviter mig." Sagde Sun-Hee. "Haha altså Sun-Hee."
YOU ARE READING
Glem mig ikke
FanfictionDu starter i børnehave, og har ikke mange venner. Men du ender med at få en bedste ven, som føgler dig gennem hele din barndom. Men dine forældre får et nyt job så i skal flytte. Men en dag kommer du måske tilbage, og genforendes med en bekendt. Og...