Advarsel en meget detaljeret scene laver dem her *** når den kommer.
God fornøjelse.
-------------------------------
Y/Ns synsvinkel.
Efter skole.
-------------------------------
Da skolen endelig sluttede, kunne jeg ikke vente med at komme hjem, men enden jeg skulle til at gå, bliv jeg stoppede af Sun-Hee. "Vil du ikke med ud i byen og shoppe lidt?." Spurgte hun "Aaaar Sun-Hee det ved jeg ikke." "Kom nu Y/N det bliver hyggeligt det lover jeg." Jeg sukkede. "Fint." "Jaaay." Jublede hun, og tog mig under armen, hvor vi begynde at gå ned mod byen.
Efter nogen timer, hvor vi havde shoppet lidt, satte vi os på en cafe, hvor vi bestilte noget kaffe. "Jeg tror aldrig jeg har købt så meget i lang tid." Sagde Sun-Hee, og tog slurk af hendes kaffe. "Haha du har da bare slået dig løs." "Ja det siger du ikke." Grinte hun.
Men efter lidt fik Sun-Hee en besked på hendes. "Hvem er det?." Spurgte jeg. "Det var bare min mor." Sagde hun, og buttede telefonen ned i hendes lomme. "Vi skulle nok også tage at komme hjem nu." Sagde hun. "Ja." Vi rejste os og gik op og betalte, hvor efter vi gik hjem ad.
Da vi var ved at være hjemme ved mig, kunne jeg mærke en klump, i min mave som voksede, jo tætter jeg var ved huset. "Du kan godt Y/N." Sagde Sun-hee med et smil, da vi stod foran hoveddørren. "Tak Sun-Hee." Sagde jeg, og gave hende en krammer. "Vi ses Y/N." "Vi ses Sun-Hee." Sagde jeg, hvorefter hun gik ned af gaden, så jeg ikke kunne se hende mere.
Jeg tog fat i håndtaget, og åbnede døren ind til huset, men der var helt mørkt inde i huset. "Hallo." Men der var ikke nogen som svarede. "Namjoon?." Jeg gik ind i køkkenet, og kunne mærke jeg begynde at rødme, da jeg så at der var dækket fint op, med en bukket og stearinlys.
"Åååååår Namjoon." Smillede jeg, og kunne mærke mit hjerte banke. "Kan du lide det?." Spurgte en stemme, jeg vendte mig langsomt om, hvor jeg fik øjenkontakt med Namjoon.
Han stod og smillede sødt til mig, i et pænt jakkesæk, med en bukket i hånden. "De er forresten til dig." Sagde han, og rakte bukketen til mig. "Tak Namjoon." Sagde jeg, og tog imod bukketen. "Men hvorfor alt det her?." Spurgte jeg. "Fordi Y/N jeg vil have du skal vide, at jeg ikke har være sammen med Yun." "Namjoon." "Nej Y/N....idag henne i skolen, fik jeg sandhenden ud af Yun." Der efter fortalte Namjoon mig alt, hvad Yun fortalte ham henne i skolen, og jeg kunne ikke lade være med at fælde en tåre, for det betød at han ikke, havde været sammen med Yun. "Så nu ved du hvad der skete Y/N." Sagde han, og tørrede min tåre væk. "Ja det gøre jeg Namjoon...undskyld jeg ikke troet på dig." Han gik tætter på mig, og kyssede mig blidt på munden, hvoefter han holde om mig. "Det er okay Y/N."
YOU ARE READING
Glem mig ikke
FanfictionDu starter i børnehave, og har ikke mange venner. Men du ender med at få en bedste ven, som føgler dig gennem hele din barndom. Men dine forældre får et nyt job så i skal flytte. Men en dag kommer du måske tilbage, og genforendes med en bekendt. Og...