Capitolul 18

2.1K 116 1
                                    

Gerald p.o.v
M-am trezit cu ea în brațele mele. M-am trezit cu parul ei pe fața mea. M-am trezit cu mâinile ei pe spatele meu  și cu picioarele ei încolăcite cu ale mele. M-am trezit mai fericit ca niciodată, în ciuda dureri mele de cap. O privem atent. Am crezut că visez, chiar m-am și ciupit. Dar nu! Asta e realitatea și o ador.
Păcat că nu poate dura mult. În ciuda amețeli mele am auzit ce a zis aseară, însă știu că ea nu mă v-a accepta. Am început s-o iubesc?
Evident. Nu am mințit cu ce i-am spus aseară căci chiar o iubesc.

După câteva minute începe să se foiască, deschizându-și ochii ciocolati. Mă privește somnoroasă, apoi se îndepărtează încet de mine.

A:-Scuze.Am un somn foarte împrăștiat.

Eu:-E ok. Nu m-a deranjat.

Se ridică din pat și se îndreaptă  spre dulap. Analizează  atent  hainele, după care scoate câteva.

G:-Acum cine are întâlniri dis de dimineață? spun eu râzând.

Eu:-Nu eu,spune,schiţând la rândul ei un zâmbet. Mă duc la liceu azi.

G:-Eu cred ca ar trebuii să mai stai acasă.

Eu:-Dacă am ajuns să vreau la școală ma-ţi  ținut destul în casă, crede-mă.

Nu mai protestez...nu a-și opri-o oricum. Ia hainele și intră  în baie, ieșind după câteva minute.

A:-Vi cu mine?

Eu:-Nu am cu ce să  mă îmbrac.

A:-Cred că pot s-o rezolv.

Iese din cameră făcându-mi semn să merg după  ea. Intră într-o  altă cameră  din capătul holului.

Eu:-Jay mai stă  pe-aici câteodată, așa  că Tay ia dat o cameră. Cred ca hainele lui ţi  s-ar  potrivi mai bine.

Aici nu sunt de acord cu ea. Jay nu se îmbracă pe gustul meu, deci hainele lui nu mi se par o opțiune. Decid însă s-o las să-și continue planul.

Bruneta mica de înălțime scotocește prin dulapul dezordonat al lui Jay. Maldărul de haine mai,mai că o înghite ,dar în final vine spre mine cu niște blugi negri și un tricou alb.

Eu:-Ce zici de astea?

Rămân plăcut surprins. Arată bine.

G:-Cred ca sunt bune.

Eu:-Atunci îmbrăcate. Te aștept jos.

Iese repede pe ușa pe care mai apoi o închide.

În ciuda așteptărilor, hainele lui Jay sunt perfecte pentru mine.
După ce părăsesc camera cobor scările  și merg în bucătărie.

A:-Bun.... Cineva arată  bine azi!

Eu:-Eu arăt bine mereu.

A:-Și modest pe deasupra!

Eu:-Foarte.

Începe să  râdă zgomotos, apoi se întoarce cu două căni de cafea în mâini.

A:-Sărim peste micul dejun azi. Nu mai avem timp.

Remarca ei ma face să privesc ceasul. Îmi beau cafeaua repede, ea făcând la fel. I-au cheile și ieșim din casă.

Drumul spre liceu a fost scurt. I-am  spus lui Ash să  stea cu mine  și cu băieții  azi, căci există o mare posibilitate ca boul de Chris să se fi întors la liceu .Prefer să fiu precaut.

Vorbeam cu ei în parcare. La un moment dat Ash mă trage de braț indicându-mi o mașină  roșie cu degetul.
Rezemat de capotă era Chris. Se holba spre noi insistent.
Am apucat-o de mijloc și i-am șoptit :

Eu:-Cât ești cu mine el nu se va atinge de tine!

A:-Și  dacă nu sunt cu tine?

Zâmbesc, pufăind.

Eu:-Cred că de-acum vei fi mereu cu mine.

Your little sister? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum