Capitolul 9

2.7K 133 5
                                    

Tayler p.o.v
După anunțul făcut de Hodge, surioara mea nu a mai scos un cuvânt. E total amuţită. Privește în gol în timp ce prietenul meu o privește pe ea. Decid să-mi intru în rolul de tată și frate protectiv și-l trag pe Gerald într-o parte:

Eu:-Uite frate...nu o sufoca prea tare... Adică dă-i puțin timp să asimileze toate astea.

G:-Stai liniștit Tay!

Eu:-Îmi pare rău să te anunț, dar nu-s foarte liniștit.

G:-Nu ai încredere în mine, omule?

Eu:-Aici e vorba de viața soră-mii, și tu, curvarul planetei, tocmai tu îmi ceri ,,încredere"?spun, pierzându-mi ușor cumpătul.

Acesta dori să spună ceva dar la scurt timp se răzgândi, făcând o față în genul,, poate ai și tu dreptate "

Eu:-Uite Gerry, înainte de orice, pentru mine,deocamdată Ash e pe primul loc. Ash nu e numai sora mea. Din momentul în care au murit ai mei, Ash e ca și fica mea. Știu, pare aiurea,și probabil gândești,, Cum poate un băiețel de 7 ani să nutrească astfel de sentimente pentru sora lui de doua luni? "Sincer nu știu nici eu. Dar de când am luat-o pe Ash în brațe în ziua aia și am privit făţuca aia scumpă care-mi zâmbea...am jurat că nimeni și nimic nu o s-o rănească .Sper să fiu cât de exact pot când spun că...... dacă o rănești...nu contează în ce fel, dar dacă o faci, ești ca și mort! Ne-am înțeles?

G:-Frate, stai liniștit. Nu i-aș face asta, mai ales ei.

Sperând că prietenul meu e conștient de mesajul transmis, mă îndrept acum spre Ashley. Rămasă în aceași stare nici nu-mi observă prezența.Decid să încep să-i vorbesc :

Eu:-Ash ai nevoie de ceva? Poate puţină apă?

Nimic. Se comportă ca și cum nu m-ar auzi.

Eu:-Știu că nu ți-e ușor, dar Gerald nu e un om rău, adică după ce o să vă cunoaște...

Nu apuc să-mi termin fraza căci șocată cum e, fuge în văzul tuturor ieșind din sală, probabil și din palat. Nici nu apuc s-o strig. În schimb, în această criză de nervi, ce m-a apucat subit trântesc mica masă de sticlă pe care se odihneau paharele noastre. Cioburi se preling pe podeaua sălii de bal,toți holbându-se la mine șocaţi.
Gerry vine lângă mine, încercând să  mă calmeze:

G:-Hey...Tay...hey, o s-o găsim! O să fie bine!

Eu:-Nu...e numai vina mea.... n-am nici măcar o idee cu privire la locul în care-ar putea fi. Am lipsit atât de mult timp de lângă ea.....

G:-Omule, acum ești aici și crede-mă... vei recupera timpul pierdut! Haide, avem nevoie de ajutor! Și în plus, cred ca s-ar putea să știu eu unde e, dar în caz de orice adu-ți oamenii!

Eu:-Cum ai putea știi tu unde e...nu v-ați văzut decât de cateva ori....

G:-Să zicem că locul în care ne-am cunoscut e un posibil punct de pornire. Acum haide, nu avem timp!

Mă las tras de Gerald de-a lungul sălii. Ne urcăm în mașina acestuia și demarăm în viteză către principalul punct de pornire, în timp ce eu telefonez către unica persoană de mare încredere. Jay.

Your little sister? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum