Ashley p.o.v
Stăteam ghemuită pe jos. Priveam balta de sânge din fața mea, la fel cum toți ceilalți o făceau.
Fratele meu mă zgâlţâia încercând să mă facă atentă la el, dar eu îi priveam pe cei doi bărbați.-Ascultă frate, puștoaica trebuie pedepsită..... A omorât-o pe regină.... Ea e periculoasă.
Încă nu era moartă. Înota în sânge rece și mă privea direct în ochi. Trebuia să-și dea ultima suflare, trebuia să moară... pentru mama, tata și pentru bunicul.
B:-Să arzi in i-i-iad pentru... Pentru asta f-fe-fetiţo!
Mi-am ridicat fața dintre genunchi. Fratele meu s-a oprit, și s-a ridicat de lângă mine. Era lângă cei doi acum.
Eu:-Eu zic să încerci tu prima....... O meriți..... Defapt nici n-o să te afecteze... Și în plus vei fi printre semenii tăi.
Era pregătită să mai pună ceva... Dar pieptul ei sa ridicat pentru ultima dată....murise.
Eu:-Acum voi doi-zic ridicându-mă -veți asculta de mine!
-Nu fi ridicolă copilă!
Eu:-Ridicolă? Te rog! Cunoașteţi regulile, nu?
Cei doi fac schimb de priviri, apoi se uita nedumeriţi spre mine. Deci nu știu... Ei bine o să afle.
Eu:-Am omorât-o pe regină.... Deci eu i-am luat locul! Eu sunt șefă voastră acum, și credeți-mă.... Pot fi mai rea decât a fos ea, spun arătând către balta de sânge în care îi stătea cadavrul.
Eu:-Acum plecaţi! Mai repede!
Ușa de trântește și mocofanii pleacă.
Încep să plâng,nu că mi-ar părea rău dar nu pot să cred ca-m omorât-o.
Tayler m-a privit șocat pe tot parcursul acestui lucru.... Cred că mă urăște de moarteT:-Ash... Eu
Frate meu încearcă să se apropie de mine, dar întind mâinile pentru a-l opri .
Eu:-Nu, stai departe Tayler.....Nu vreau să-ți fac și ție rău.
T:-Ash nu o să mă rănești.. Crede-mă te cunosc, doar stai și lasă-mă să te îmbrățișez, bine?
Mă uitam în ochii lui albaștrii, și atunci m-am gândit la tata.... Nu cred ca ar fi mândri de mine.Trebuie să plec.
Tayler p.o.v
Se uită la mine plângând, făcând pași în spate. Mă apropii de ea încetul cu încetul dar atunci fuge spre ușă.Înșfacă cheile și iese pe ușă eu în urmă ei.Eu:-Stai ,Ash!
A-Nu, nu mai pot sta Tay!
Pornește mașina și plecă în viteză.
Stăteam pe canapea, și încercam să gândesc.
Mă uitam la bunica, și atunci mi-a năzărit ceva în minte. Am luat telefonul și am inițiat un apel.-Alo?
Eu:-Ai zis c-o iubești, nu?
G:-Tay e totul în regulă?
Eu:-Răspunde-mi.... O iubești?
G:-Da, mai mult decât orice pe lume. Acum zi ce s-a întâmplat!
Eu:-A omorât-o și a plecat...Ashley a omorât-o pe bunica și a plecat... Nu știu unde......nu știu ce să fac.
G:-O să o găsesc, bine? Doar calmează-te.
Închid tefonul, și mă holbez din nou la cadavru. Trebuie să fac curat aici.
Gerald p.o.v
M-am urcat în mașină imediat după ce am vorbit cu Tay. Am pornit motorul și chiar înainte să plec am primit un nou telefon.Era Harry.Nu aveam nici un chef, dar totuși am raspuns.G:-Ce vrei?
H:-Cineva e nervos?
G:-Da, foarte.. Acum zi ce dracu vrei!
H:-Omule calmează-te și vino în Pandemonium.
G:-Nu am chef de cluburi acum, așa că spun pas.
Acesta începe să râdă la telefon.
H:-Bine atunci. O și apropo bruneta ta e aici, la bar. Bea pahar după pahar și Hell o pândește de ceva timp. Dar tu nu ai chef de cluburi asa că...
G:-Stai cu ochii pe ea! Vin imediat!
CITEȘTI
Your little sister?
Werewolf,,Asta-i surioara ta?.....Frate credeam că e o puștoaică... Dar clar m-am înșelat .." Ce se întâmplă când destinul e dictat de o carte, și aparent, sufletul tău pereche e sora celui mai bun prieten?