თავი 1

601 34 3
                                    

     ზაფხულის ცხელი დღეა. მზით განათებულ ოთახში, მაგიდასთან წაბლისფერთმიანი ბიჭი ზის და რაღაცას წერს.  ჯონგუკი უცნაური და მარტოსული ბიჭია, მას არ ჰყავს არც მეგობრები და არც ნათესავები. მშობლები ადრეულ ასაკში დაეღუპა და აღსაზრდელად ერთმა კეთილმა ქალმა აიყვანა: ჯისომ.
ჯისო 30წლამდე, მაღალი, შავთმიანი და ყავისფერთვალება ქალია, ლამაზი ნაკვთებით. მას კიდევ ერთი შვილიჰყავს: ნამჯუნი. არც ჯუნი არ არის მისი ბიოლოგიური შვილი, იგი დაბადებისთანავე მიჰყიდეს ჯისოს, ვინაიდან მშობლებს გოგონა უნდოდათ და ბიჭი დაიბადა გადაწყვიტეს სადმე სანაგვე ურნაზე  დავტოვოთო. მათ საუბარს ჯისო უსმენდა, მაშინვე შეეცოდა საბრალო ბავშვი და დიდი თანხა შესთავაზა, რომ თვითონ წაეყვანა. მშობლები თავიდან უარზე იყვნენ მაგრამ აბაა რომელი ძუნწი ადამიანი იტყვის 90ათას ვონზე უაარს?!
აი ასე აღმოჩნდა ჯუნი, ჯისოსთან.
ალბათ დაგაინტერესებთ ჯონგუკის ისტორია, მას  თავად მოგიყვებათ ისევე როგორც ეს ისტორია მოგიყვათ. სწორად მიხვდით ამ ყველაფერს მე ჯონგუკი ვწერ ჩემს დღიურში, ყოველთვის მომწონდა წერა, მაგრამ ის ნაბიჭვარი ნამჯუნი, ჩემს ნაწარმოებებს ანაკუწებდა და თვალწინ მიწვავდა. ვერ გეტყვით რომ მე და მას კარგი ურთიერთობა გვაქვს, ალბათ გჯერათ ერთი ნახვით სიყვარულის ჰომ? ჩვენი ურთიერთობა კი საპირისპიროა, ერთი ნახვით შეგვძულდა ერთმანეთი. ჯუნის  ყოველთვის მშურდა... მართალია დედა  ყოველთვის მე უფრო მეტ ყურადღებას მაქცევს, მაგრამ ნამჯუნს აქვს ის რაც მე მაკლია.... მეგობრები.
ხვალ ჩემი პირველი დღეა უნივერსიტეტში, თან ჩემი დაბადების დღეა, 18 ის ვხდები.
ბევრჯერ მინატრია ისეთი წვეულებები მომეწყო დაბადების დღეზე როგორსაც ნამჯუნი აწყობს ხოლმე... მინდა მეც ბევრი საჩუქარი მაჩუქონ, მაგრამ ეს არასოდეს მოხდება. მე ჰომ მეგობრები არმყავს.
------------------------------------------------------
უნივერსიტეტში უამრავი ხალხი ირრევა, ყველა ერთი მიმართულებით მირბის. ალბათ რაღაც ხდება, ან ისევ იმ 
"N S J H T"
( Namjoon, Suga, Jin, Hoseok, Taehyung)
-მა თუ ვიღაცეებმა იძალადეს საცოდავ ბიჭზე.
გოგონებიც და ბიჭებიც ერთი მიმართულებით გარბიან და თან ყვირიან - იქ X5იაააა!
ამით ყველაფერი აიხსნება, ისევ ის ხულიგნები.
ადგილზე მისულებს წინ საშინელი სანახაობა ეშლებათ:
ხუთი ბიჭი, რაღაც მოცუცქნული სხეულის გარშემო შემოკრებილა და გამეტებით ურტყამს. პატარა სხეული სულ სისხლიანია, ვერც ვერავინ ბედავს მის დახმარებას.
ეს პაწაწინა სხეული არც მეტი არც ნაკლები თავად ჯეონ ჯანგქუქია.
  -------------------------------------------
პირველი ფიკია და ძაან მკაცრადაც ნუ განმსჯით 😶😖
გავაგრძელოოო? ღიირს?

ცხოვრება სურპრიზებითაა სავსე 😶💛Where stories live. Discover now