თავი 12

134 16 1
                                    


-ექთანო!აქეთ თუშეიძლება! ეს ადამიანი სასწრაფოდ ფსიქიატრიულშია გადასაყვანი.ან ნომერი მომეცით ან თქვენ თვითონ უთხარით ცალკე ოთახი გამოუყონ,სხვებისგან შორს. ზედმეტად არასტაბილურია ფქისიურად,შეიძლება ის გიჟები უფრო გააგიჟოს!_მედდა გაკვირვებული უყურებდა ბექიონს.შემდეგ სხვებს გადახედა. შეამჩნია,რომ ყველა *ესუტვინობავშვირეებსბოდიალობს* , *მეამასარვიცნობ* და *ღმერთოშენდაგვიფარე* სახეებით იყურებოდნენ.

ბექიონს მიუბრუნდა და *მგონიჯობიაშენთვისაცშევანახინოადგილი* სახით მიაშტერდა.

ქუქმა და ჯინმა ნერვიულად დაიწყეს სიცილი.

ჩანიოლი დაბოლილივით იყურებოდა.

-კითხვაზე მიპასუხებ,თუუუუ...

-რააუცილებელია გიპასუხო?

-ესეიგი არა?

-რათქმაუნდა არა!_იღრიალა ბექიონმა,საიდანღაც დანა ამოაძვირნა და ჩანიოლს გაუყარა მუცელში.

ბიჭის ყვირილმა სავაადმყოფო შეძრა. ბექიონი მიუახლოვდა და კიდევ ჩაარტყა დანა.

შეშლილივით იღიმოდა და სისხლისტბას შესცეროდა.

***

კაიიჰოოო ვღადაობ ;დდდდდდ

***

-ჰმმმმ...

-კკკაარგი...

-ალლბათ...

ამოიკვნესა ბექიონმა და ჩანიოლს ოდნავ მიეხუტა.

________________________________________________________________________________

-კიმ ნამჯუნი რომელიხართ?_იკითხა სიმპატიურმა ექიმმა და ბიჭებს გახედა.

-მმმმეეე!რახდება?ჯინი როგორ არის?

-გთხოვთ დამშვიდდეთ.ბატონი კიმი ახლა სტაბილურადაა... გადარჩენის შანსი ძალიან დიდია,მაგრამ არის ერთი ფაქტი რაც დიდ ტკივილს მოგაყენებთ...

მას ამნეზიისმწვავე ფაზააქვს.არვიცით შეძლებს თუარა რომელიმე თქვენგანის სახის აღქმას და გახსენებას. ეს ყველაფერი გამოწვეულია მისი თავისქალის დაზიანებით,ალბათ ავარიის დროს ძლიერად მიარტყა სკამს,ან გადმოვარდნის დროს ასფალტს დასცხო. დარტყმამ მისი ტვინის უჯრედების გარკვეული რაოდენობის გადაწვა გამოიწვია. ასევე აღსანიშნავია ნერვული აშლილობა და პიროვნების გაორება.თუ უცნაურად მოიქცევა არგაგიკვირდეთ. დიდი რაოდენობით სითბო და მზრუნველობა სჭირდება,დარწმუნებულივარ ძალიან გიყვართ ბატონი კიმი და კარგად მოუვლით_გაიღიმა ექიმმა და ნამჯუნ ცხვირსახოცი მისცა,ცრემლების მოსაწმენდად_ახლა კომაშია,შოკის გამო.როცა გონს მოვა მის ნახვას შეძლებთ.

ცხოვრება სურპრიზებითაა სავსე 😶💛Where stories live. Discover now