-ესეეეეიგიიი ეს ყველაფერიიი წინასწარრგქონდათ დაგეგმილი?_კითხულობს ჯინი,ტორტის დიდნაჭერს პირშიიტენის,თან ნამჯუნის ნაჩუქარ სამაჯურს უყურებს გაბრწყინებული თვალებით_ესეიიიიგიიიი არანაირი მოჩვენებაა არარსებობსს?
-კიი ჰიონ,ყველაფერი წინასწარ დავგეგმეთ._პასუხობს ჯიმინი_მაგრამმმმ... ნუუუმოჩვენებაასს რაცშეეეხებაააააააააა........
-კარგიკარგი გვეყო_აწყვეტინებს ჯენი,ვინაიდანხვდება თუუუ მოჩვენება არსებობს დაამსახლშიაა მაშიინ ვერც ჯინი და ვერცვერავინ მშვიდად ვერ იჯდება_დროა ყველამ საწოლებს მივაშუროთ,უკვე გვიანია ხვალისთვის კიი ბევრი საქმე გვაქვს.
მეგობრები ეთანხმებიან და ოთახებისკენ მიდიან.
_____________________________________________________________________________
ახალი წლის დღემ შესანისნავად ჩაიარა. დილაადრიან დაიწყეს საღამოსთვის მზადება.ქუქი დაა თეჰიონი ნამცხვრებს აცხობდნენ,რისგამოც მთელისამზარეულო ფქვილში აღმოჩნდა და ერთი პარტია დამწვარი ორცხობილები იმქვეყანას ესტუმრა. ნაძვისხის მორთვა ნამჯინს და იუნმინს დაევალათ.მოუხერხებელმა ნამჯუნმა უამრავი სათამაშო დაამსხვრიია და რომ არა ჯინი ნაძვისხეც ნაგავს გაყვებოდა. ჯენლისა სუფრას შლიდა და სახლს რთავდა. მათი დამსახურებით ეს უბრალო ძველებური კოტეჯი მყუდრო და საყვარელ სახლად გადაიქცა. ფანჯრებს ფერადი წვიმები ამშვენებდა,მაგიდებს კი ხელნაკეთი ორნამენტები. ჯინმა უგემრიელესი საჭმელიმოამზადა,როგორც ყოველთვის. ჩანიოლი და ბექიონი სახლის გარე ინტერიერზე ზრუნავდნენ.საახალწლო სამზადისში მხოლოდ სუჰო და ჰობი არიღებდნენ მონაწილეობას. ვიანიდან მთელი ღამე გაათენეს ორივეს ძალიან ეძინებოდა და აღარავინ არშეაწუხა. წყვილი მხოლოდ მაშინ გამოვიდა ოთახიდან როცა ყველა სეულშიიყი საჩუქრებზე.
საღამომაც ასევე შესანიშნავად ჩაიარა.ყველა გაერთო.ერთმანეთს უამრავი შესანისნავი საჩუქარიაჩუქეს. თეჰიონმა ჯიმინს მუხუდოს კონსერვიაჩუქა. იუნგიმ ნამჯუნს-ძეხვი. ლისამ და ქუქიმ ერთმანეთს თბილი სვიტრები აჩუქეს,რომლებსაც ორიგინალური წარწერები ჰქონდათ.
YOU ARE READING
ცხოვრება სურპრიზებითაა სავსე 😶💛
Fanfiction_ დასრულებული_ ჯონ ჯონგუკი ერთ მარტოსული ბიჭია, მას არც მეგობრები ჰყავს და არც მშობლები.მას უკვე გადაეწურა იმედები, რომ ოდესმე ბედნიერი იქნება. მაგრამ ცხოვრება დიდ სურპრიზს უმზადებს. ქუქი ვერც კი წარმოიდგენს რომ ერთი საბედისწერო შეჯახება მის ცხოვრე...