*din capitolul trecut *
Adrien POV
Cu toate explicatiile si intrebarile nici nu am realizat cat de repede a trecut ore. Iesim afara si vad ca Mari sa duce cu Luka in parc, hotarasc sa ii urmaresc, nu imi place sa ii vad impreuna.
Marinette POV
Dupa ce ora sa terminat , Luka ma invitat la o plimbare in parc, desigur ca am acceptat. Ne plimbam linistiti pe langa lac , cand ..
L:-Mari, esti bine pari cam abatuta .
M:- Sunt bine, doar ca as fi vrut sa stau cu tine in camera .
L:- Mica mea Marinette are chef sa faca nebunii ??
M:- Pervers mic ce esti, nu doar ca nu vreau sa stau cu Adrien in camera .
L:- Hey, e doar pentru o saptamana, apoi totul revine la normal, si in plus stai cu mine in autocar.
M:- Mereu stii sa ma inveselesti.
Il iau in brate si il strang tare.
L:- Trebuie sa plec, sa facut tarziu si nu vreau sa intarziu la repetitii.
Luka este in trupa lui Jagged Stone .
Imi da un sarut si alearga spre iesirea din parc , eu hotarasc sa ma mai plimb putin pe langa rau .
Adrien POV
Luka a plecat asa ca ma duc sa vorbesc cu Mari.
A:- Marinette !!
Nu imi raspunde , nu se intoarce , ea doar merge inainte.
Marinette POV
Il aud pe Adrien cum ma striga, dar chiar nu am chef sa vorbesc cu el asa ca il ignor si imi vad de drum. Deodata simt cum cineva ma prinde de mana .
Adrien POV
Vad ca nu imi respunde , asa ca alerg dupa ea , o prind de mana si o intorc cu fata la mine.
A:- Mari , putem vorbi , te rog .
M:- Adrien noi doi nu mai avem ce vorbi.
A:-Mari a trecut un an , chiar nu ma poti ierta ?
M:- Nu dupa cate mi-ai facut .
A:- Ti-am inapoiat miraculosul, mi-am cerut scuze , ce vrei sa mai fac ca sa ma ierti .
M:- Scuzele nu ajung.
A:- Dar nu inteleg, ce ti-am facut asa de rau incat nici acum sa nu ma poti ierta, stii ca am facut ce am facut doar pentru a o salva pe mama, chiar nu inteleg , te rog ,explica-mi de ce esti suparata inca pe mine .
M:- Nu sunt suparata pe tine pentru ca ti-ai salvat mama, intr-un fel chiar te inteleg, sunt suparata pentru ca dupa ce mi-ai luat miraculosii ai plecat fara sa iti mai pese de mine . Am ramas lesinata pe asfalt intr-o balta de sange pana cand Alya ma gasit. Am stat 6 ore in operatie , am fost 2 saptamani in coma, am stat 2 luni la reanimare .Cand m-am trezit din coma care a fost primul cuvant pe care l-am spus ?"Adrien " . Dar ce sa vezi , Adrien nu era acolo , nu era nicaieri, el era pe undeva prin Italia distrandu-se, fara sa ii pese de nimic .
A:- Mari eu ...
Autor POV
Adrien avea lacrini in ochii dupa ce Mari a zis toate astea .
M:-Stii de ce am pastrat asta ? ' spune luind in mana lantisorul pe care Adrien i la dat ( acel lantisor)'
M:- L-am pastrat ca sa pot sa fac asta .
Marinette isi smulge colierul de la gat si il arunca cu putera in mijlocul lacului.
M:- L-am pastrat ca sa pot sa distrug singurul lucru care ne mai lega in fata ta, asa cum m-ai distrus si tu .
Dupa ce spune asta Marinette isi continua drumul pana acasa. Adrien ramasese nemiscat .
Adrien POV
Nu pot sa cred prin cate am facut-o sa treaca, sunt un prost. Cand Mari a spus" singurul lucru care ne mai laga " si a aruncat colierul in apa am sintit cum inima mea se rupe in mii de bucatele, probabil asta a sintit si ea cand eu am plecat fara sa imi mai pese de nimic . Sunt un mare bou. Trebuie sa repar asta cumva .
Merg la masina si merg acasa, cand ajung merg direct in camera mea si ma arunc in pat . Vroiam sa dorm dar gandurile si sentimentele nu imi dade-au pace. Intr-un final adorm.
Marinette POV
Dupa ce ajung acasa merg direct in camera mea , nu are rost sa mai plang pentru Adrien, am plans destul si lui nici nu i-a pasat, mie de ce mi-ar pasa .Ma pun in pat si adorm .
CITEȘTI
Miraculous: iubire dincolo de masca Vol 2
Teen FictionIn acest volum actiunea se petrece dupa 1an de zile. Adrien se intoarce in Paris unde o gaseste pe Marinette total schimbata. Oare Marinette il va ierta pe Adrien dupa tot ce ia facut ? Oare vor mai fi imbpreuna ? Cititi si aflati .