Capitol 5 Prieteni ?

297 6 0
                                    

*din capitolul anterior *

Marinette POV

O iau la fuga , nu vreau sa il mai aud sau sa il vad, fug repede in camera mea si inchid usa cu cheia. Ma proptesc de un prete si ma preling in jos pe acesta incepand sa plang si mai tare.

Adrien POV

State-am linistit in camera, cand deodata pe usa intra Mari plangand, inchide usa si se prelinge pe perete plangand si mai tare. La usa se auzea vocea lui Luka.

L:- Mari , te rog deschide .*se auzea dincolo de usa pe hol*

Ma apropiu de Mari.

A:-Mari , ce sa intamplat ??

M:-Adrien, te rog lasa-ma  , vreau sa fiu singura . *spune ea printre suspine *

Ma ridic de lang ea si merg la usa, pentru ca stiu ca Mari atunci cand e suparata trebuie lasata singura pentru ca nu poti sa vorbesti cu ea cand e in starea asta, trebuei sa o lasi sa se linisteasca. Cand ies din camera pe hol il vad pe Luka, nu cred ca ar trebui sa ma bag in problemele lor asa ca plec la Nino si Alya in camera.

Dupa o jumatate de ora ma intorc in camera, cand intru o vad pe Mari care dormea , era asa de frumoasa. Ma duc , ma schimb in pijamale si ma asez in pat , dupa putin timp adorm.

Marinette POV

Mi-am dat seama ca nu merita sa plang dupa Luka, nu merita sa vars nici macar o lacrima pentru el. Asa ca imi sterg lacrimile si ma asez in pat, somnul ma cuprinde repede si adorm.

*a doua zi , ora 8:00 dimineata *

Marinette POV.

Ma trezesc si vad ca Adrien dormea dus , asa ca ma ridic usor din pat pentru a nu-l trezi si merg in baie sa ma schimb, ma imbrac cu o pereche de pantaloni albi mulati si cu un pulover de lana roz , ma incalt cu o pereche de ghete negre. Merg in restaurant si ma asez la masa langa Alya si Chloe.

M:-Buna.

Al:-Buna.

Ch:-Mari, dupa micul dejun vii sa te dai cu noi cu placa.

M:-Desigur .

Dupa ce mancam merg sa imi iau geaca pentru ca afara era frig , cand intru in camera il vad pe Adrien care se juca pe telefon .Il ignor si merg la dulap sa imi iau geaca.

A:-Hei , unde mergi ?

M:-Sa ma dau cu fete cu placa .

A:-Asteapta-ma , vin si eu.

Adrien sare din pat , si intr-o fractiune de secunda isi ia geaca din dulap , se incalata si e langa mine la usa. Iesim afara din hotel si cand sa mergem pe partie ma izbesc de Luka , alunec pe o bucata de gheata si cad.

L:-Mari , imi pare asa de rau , nu am vrut.

Spune el incercand sa ma ajute sa ma ridic , dar...

M:-Auu, glezna mea !!

L:-Scuze, lasa-ma sa te ajut .

M:-Nu, cred ca ai facut destule .

M:-Adrien, ma ajuti putin ?

A:-Desigur .

Adrien ma ajuta sa ma ridic si sa merg pana in hotel, ma asez pe o canapea de pe hol .

A:-Ma duc sa caut infirmiera , tu asteapta aici !

Adrien pleaca si peste cateva minute vine cu infirmiera hotelului.Ma consulta si imi spune ca nu e nimic grav , doar e entorsa si ca in cateva  zile imi va trece.Dupa ce pleaca vine bunicul.

Bn:-Mari , ce ai patit ?

M:-Nu te alarma , e doar o entorsa, in cateva zile o sa-mi treaca.

Bn:-Trebuie sa fii mai atenta.

M:-Stiu bunicule.

Bn:-Adrien, por sa ma bazez pe tine sa ai grija de Mari ?

A:-Desigur domnule .

M:- Dar nu e nevoie , pot sa ma descurc si singura.

Bn:- Nici nu ma gandesc, uite in ce stare esti, Adrien va avea grija de tine, si cu asta am incheiat discutia. Acum scuzati-ma dar e trebuie sa plec .

Bunicul pleaca , of uneori ma enerveaza la culme, dar tot il iubesc. O vad pe Emma care venea inspre noi.

E(Emma):-Marinette , putem vorbi putin ?

M:-Bine, Adrien ne lasi 5 minute , te rog.

A:-Bine.

Adrien pleaca , Emma se aseaza langa mine pe canapea .

E:-Mari , vreau sa vorbim despre ce sa intamplat aseara .

M:-Despre faptul ca te-am prins sarutandu-te cu iubitul meu.

E:-Mari , Luka a vrut sa iti spuna dar nu a putut.

M:-De ce nu a  putut ?

E:-El tine foarte mult la tine si nu a vrut sa te raneasca .

M:-Si crezi ca e mai bine ca am aflat in modul asta ?

E:-Mari , stiu cat de mult il iubesti , si in veci nu m-as uita la iubitul altei fete, dar sa intamplat, m-am indragostit de el .

Emma a inceput sa planga.

M:-Tu chiar il iubesti, nuiasa ?

E:-Da .

M:-Atunci cine sunt eu sa ma bag intre voi.

E:-Adica..

M:-Da, din partea mea puteti fi impreuna .

E:-Serios.

Emma imi sare in brate si ma imbratiseaza, eu ii raspund la imbratisare.

E:-Multumesc mult Mari.

M:-Nu ai pentru ce.

Atunci vine Luka .

L:-Marinette , chiar nu am vrut sa cazi , te rog iarta-ma .

Emma se duce la el si ii sare in brate si il saruta.

L:-Ce se intampla aici ?

E:- Mari a zis ca putem fi impreuna.

L:-Serios ?

M:-Da , eu nu ma mai bag intre voi.

L:-Mersi Mari, si scuze pentru glezna.

M:-Nu e nimic , te iert.

L:-Mari , ma gande-am , dupa cate s-au intamplat putem macar sa ramane-m prieteni ?

M:-Desigur, dar daca intreaba cineva , eu m-am despartit de tine, bine?

Incepem sa radem totii cu pofta.

L:-Desigur.

Luka si Emma pleaca foarte fericiti . Dupa vreo 2 minute Adrien vine la mine si imi intinde o cana cu ciocolata calda.

A:- Ma gande-am ca nu ti-ar stica o cana cu ciocolata calda .

M:- Stiu ce a zis bunicul,dar nu trebuie sa ai grija de mine , ma pot descurca si singura , asa ca tu poti pleca.

A:-Nici nu ma gandesc, am plecat odata de langa tine si uite ce sa intamplat, nu am de gand sa mai plec si a doua oara, si in plus i-am promis bunicului tau ca voi avea grija de tine .


Miraculous: iubire dincolo de masca Vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum