Capitol 1 Revedere.

510 12 2
                                    

*dupa 1 an *

Adrien POV

Acum un an am readus-o pe mama inapoi si am plecat in Italia.Mi-a fost dor de Paris , de prieteni,de Marinette.

Acum am revenit in Paris pentru ami termina liceul aici. Am inplinit 18 ani nu demult.

Cand eram in Italia, mi-am dat seama cat inseamna Mari pentru mine, si ca as vrea sa fim dinnou impreuna. La ceva timp dupa plecarea mea i-am trimis o scrisoare prin care imi cere-am scuze si ii explicam de ce am facut ceia ce am facut.

Astezi este prima zi de scoala si tot odata se implines si 3 ani de cand eu si Mari suntem super-eroi.

Ma trezesc , imi fac rutina si merg la masina pentru a merge la scoala.

Cand ajung la scoala primul care imi sare in brate era Nino.

N:-Frete, mi-a fost asa de dor de tine , de cand nu ne-am vazut ?

A:-Nino dar aseara am vorbit videochat.

N:-Stiu frate , dar ma bucur se te vad .

A:-Si eu frate, acum hai sa intram ca altfel intarziem.

Intram in clasa si ne asezam in banca.

Al:-Agreste, de cand nu ne-am vazut ?

A:-Ma bucur sa te vad Alya.

Al:-Si eu.

Ma tot uitam prin clasa dar nu o vedem pe Marinette nicaieri.Cand deodata usa se deschide si pe ea intra ...

Marinette POV

Maestu Fu mi-a dat inapoi miraculosul , eram atat de fericita .

Auzise-m ca Adrien sa intors in Paris dar sincer nu imi pasa pentru ca acum il aveam pe Luka.Am uitat sa va spun ca Luka este iubitul meu acum, si chiar il iubesc si el ma iubeste .

Luka a venit sa ma ia de acasa in dimineata asta si sa mergem impreuna la scoala.

Cand intru in clasa privirea imi ramane fixata la blondul care se uita la mine si Luka. Cand il vad ma trec niste fiori reci care imi readuce-au in minte momentele triste prin care ma facut sa trec .

Luka imi da drumul la mana si eu atunci ma trezesc din "transa" indreptandu-ma spre banca mea.

Adrien POV 

Cand usa se deschide o vad pe Mari de mana cu Luka.

Marinette era atat de frumoasa incat nu am rezist sa nu ma holbez la ea pentru cateva minute, ea se uita la mine cu ochii aceia azurii , imi era dor de ochii ei , de zambetul ei , imi era dor de ea.

Ea pleaca la locul ei si se aseaza in spatele meu , langa Alya.

Profesoara intra pe usa si ora incepu.

...............................................................................................................

Dupa ora ies cu Nino in curte si ne asezam pe o banca.

In fata mea era Mari cu Luka, deodata ii vad ca se saruta , nu pot sa cred.Capul meu fierbea de nervi.

A:-Nino, de ce nu mi-ai spus ca Mari este impreuna cu Luka.

N:-Cred ca am uitat.

Nu pot sa cred ca Nino a uitat sa imi spuna acest "detaliu" . Nu pot sa cred ca Mari ma uitat atat de usor . Nu pot permite ca inima ei sa apartina altcuiva inafara de mie , o voi recuceri ,intr-un fel sau altul.

Se suna si mergem inapoi in clasa, nu suport sa ii vad pe cei doi atat de apropoati  , este dezgustator.

Marinette POV

Revederea cu Adrien ma bulversat unpic, nu ma asteptam sa il mai vad vreodata .Nu vreau sa mai am vreo lagatura cu el .

L:-Iubito , esti bine ?

M:-Sunt bine, mersi ca ai grija de mine.

L:-Stii ca te iubesc  si ca imi pasa de tine .

M:-Si eu te iubesc.

Luka imi da un sarut scurt pe buze iar apoi plecam in clasa pentru ca se sunase.

Ne asezam in banci si nu dureaza mult pana cand dira in clasa .

Dr:-Bune ziua copii.

Toti:-Buna ziua.

Dr:- Am de facut doua anunturi .

Dupa ora asta sunteti liberi, puteti pleca acasa.

Toti:- YYYYEEEEIII!!!!

Dr:- Stati putin ca nu am terminat.

Se va organiza o excursie de o saptamana la munte peste doua zile, excursia este platita de scoala asa ca nu va faceti griji pentru bani, excursia este obligatorie, si veti sta cate doi in camere, fata si baiat.

Al:- Doamna dar de ce nu putem sta ca si pana acum, fata cu fata si baiat cu baiat .??

Dr:- Pentru ca stiti bine ce sa intamplat anul tecut , cand baieti au distrus doua camere de hotel, si scoala a trebuit sa plateasca toate reparatiile. Asa ca anul acesta veti sta fata cu baiet pentru ca vreau ca voi fatelor , sa aveti grija ca baieti sa nu faca vreo stricaciune.

Dr:- In camere veti sta cum va pun eu , dar in autocar puteti sta cum vreti voi .

Ch:- Doamna dar cum vom sta in camere ?

Dr:- Veti sta asa :

Chloe cu Nathaniel

Alya cu Nino

Luka cu Emma(cologa noua)

Max cu Sabrina

Kim cu Alix

Milene cu Ivan

Marinette cu Adrien

Rose tu si Juleka veti sta in aceiasi camara .

Marinette POV

Nu pot sa cred ca voi sta in camera cu Adrien , il urasc atat de tare , nu putea sa stea in Italia si anul acesta , era mult mai bine daca nu il mai vedeam vreodata .

Adrien POV

Voi sta cu Mari in camera, poate asa voi avea timp sa ii explic si poate ca ne vom impaca. Eu nu cred ca ea si Luka chiar se iubesc, poate sa cuplat cu el doar ca sa ma uite. Chiar vreau sa o recuceresc , o iubesc.

Dr:- Copii puteti pleca acasa .

Cu toate explicatiile si intrebarile nici nu am realizat cat de repede a trecut ore. Iesim afara si vad ca Mari se duce cu Luka in parc, hotarasc sa ii urmaresc, nu imi place sa ii vad impreuna.




Miraculous: iubire dincolo de masca Vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum