*ora 7:30 dimineata *
Marinette Pov.
Ma trezesc , imi fac rutina, ma imbrac si merg la scoala.Acolo o vad pe Alya care vorbea cu Chloe.
Am uitat sa va spun ca acum Chloe este bune, dupa plecarea lui Adrien ea a inceput sa simta ceva pentru Nathaniel, acum sunt un cuplu si dupa ce si-a cerut scuze de la toata scoala pentru cela facute am devenit prietene.
Al:-Buna Mari.
M:-Buna fetelor , ce faceti
Ch:-Eu si Alya vrem sa mergem la cumparaturi dupa ore , vrei sa vii.
M:-Sigur, mai am cateva chestii de luat pentru excursie.
Se suna si intram in clasa, unde ne astepta profesoara.
Dr:- Copii astazi nu aveti ore, pentru ca maine plecam am hotarat ca astazi sa va las liberi pentru a va putea face bagajul.Sa va luati multe haine groase, pentru ca la munte o sa fie frig. Dar vreau ca maide dimineata sa fiti toti in fata scolii la ora 8:30 . Ati inteles ?
Toti :- Daa.
Dr:-Bine sunteti liberi.
Iesim din clasa. Eu si fetele mergem la cumparaturi.
........................................................................................
Dupa o zi intreaga de cumparaturi ajung acasa . Imi fac bagajul si imi pun ceasul sa sune . Ma pun la culcare.
*a doua zi , ora 8:00 dimineata *
Adrien POV
Ma trezesc si vad ca mai am jumatate de ora pana la plecare, asa ca ma ridic din pat si merg la baie, imi fac rutina , un dus si merg sa ma imbrac. Imi iau un tricou si un pulover verde , o pereche de pantaloni negri , imi iau o jacheta neagra pentru ca afara ploa si era destul de frig. Imi iau bagajul si marg la masina dar nu inainte de ai da mamei un pupic pe obraz.
Cand ajung la scoala vad ca aproape toti eram deja acolo.
Ne urcam in autocar , intre timp au venit si restul elevilor. Ma asez langa Nino si vad ca in fata mea s-au asezat Mari cu Luka. Autocarul porneste .
Dupa vreo doua ore incepea sa ma ia somnul, Nino asculta muzica la casti , incercam sa adorm dar ceva din fata mea nu ma lasa. Era Mari care dormea in bratele lui Luka , cand ii vad ma apuca toti nervii.Imi bag castile in urechi si inchid ochi, poate nu ma mai gandesc la ceia ce se intampla in fata mea.
Marinette POV.
Nici nu am adormit bine ca telefonul imi suna. Era mama , ma intrebat daca am ajuns si cum ma simt.Dupa ce am inchis telefonul nu a durat mult si am ajuns la hotelul unde trebuia sa ne cazam.
Coboram si imi iau bagajul , ma uit mai bine la hotel, imi pare asa de cunoscut. Intram in hotel, era foarte primitor , in hol erau asezate niste canapele mari si un semineu cu foc, in spatele semineului o parte din perete era din sticla , se vedea foarte frumos cum ningea.
Dr:-Copii , dupa ce ne vom caza veti merge in camere si veti despacheta , apoi ne vedem la cina, bine.(era deja seara )
Toti :-Bine.
Ne-am aliniat si doamna ne-a impartit cheile de la camere , cand sa ma intorc sa plec spre camera ma izbesc de un om mai invarsta , cand ridic privirea il vad pe...
M:-BUNICULE !!?
Ii sar in brata.
Bn:-Mari , ce faci tu aici ?
M:-Am venit intr-o excursie cu clasa , dar tu ce faci aici ?
Bn:- Ai uitat ca hotelul asta e al meu ?
M:-Serios !!
Atunci Adrien vine spre noi.
A:-Mari , profa a zis sa vii.............(isi indreapta privirea catre Youn ) .. Domnule Youn ? Ce faceti dummeavoastra aici ?
Bn:-Buma Adrien , ma bucur sa te revad.
A:-Si eu domnule.
Bn:- Mari eu trebuie sa plec , dar ne vedem diseara la cina , bine.
M:-Bine.
Eu si Adrien mergem in "camera noastra" , cand intru vad ca in mijlocul camerei era un singur pat.
M:-Nu, nu se poate asa ceva.!
A:-Ce sa intamplat ?
M:-Cum " ce sa intamplat " , nu vazi ca suntem doi si in camera este doar un pat.
A:-Si ce e cu asta ?
M:- In nici un caz eu nu dorm cu tine in acelas pat.
A:-O zici de parca nu ai mai dormit cu mine in acelas pat, si in plus nu cred ca ai de ales .
M:-Ce ma enervezi 😤!
Dupa ce despachetez cobor in restaurantul hotelului, acolo ma intalnesc cu restul clasei. Ma asez langa Alya si Chloe la o masa. Intre timp a coborat si Adrien.
Deodata il vad pe bunicul ca se apropie de masa unde state-am eu , Alya , Nino, si Chloe
Bn:-Buna seara copii .
Al&N:- Donmule Youn , ce faceti aici ?
Bn:- Buna Alya , Nino.
M:-Bunicule ea e Chloe.
Bn: Ma bucur sa te cunosc.
Ch:-Si eu ma bucur sa va cunosc.
M:-Bunicule , nu ai vrea sa iei cina cu noi ?
Bn:-Chiar as vrea , dar nu pot , am o sedinta in scurt timp, dar voi distrati-va. Eu trebuie sa plec.
M:-Bine bunicule,ne vedem maine .
Bunicul pleaca si vine un chelner sa ne ia comanda. Dupa ce vine mancarea si mancam eu si fetele mergem in camera mea , ne asezam in pat in stil turcesc si incepem sa vorbim.
Dupa o ora in care am vorbit despre iubiti , facultati, filme si multe altele fetele pleaca si eu imi iau pijamalele si plec in baie sa imi fac un dus. Cand ies din baie il vad pe Adrien in pat jucandu-se pe telefon.
A:-Insfarsit te-ai gandit sa iesi in baie.
Nici nu il bag in seama, el isi ea pijamalele si pleaca in baie , eu imi iau telefonul si o sun pe mama.
Vorbim ceva timp , intre timp Adrien a venit si sa asezat in pat langa mine incepand sa vorbeasca cu mama lui.Cand termin de vorbit cu mama inchid telefonul si il pun pe noptiera de langa pat si ma bag sub patura moale , ma uit in spate si il vad pe Adrien care dormea dus, ma intorc inapoi si incet-incet somnul imi cuprinde ploapele si adorm.
CITEȘTI
Miraculous: iubire dincolo de masca Vol 2
Teen FictionIn acest volum actiunea se petrece dupa 1an de zile. Adrien se intoarce in Paris unde o gaseste pe Marinette total schimbata. Oare Marinette il va ierta pe Adrien dupa tot ce ia facut ? Oare vor mai fi imbpreuna ? Cititi si aflati .