*din capitolul anterior *
Marinette POV
M:-Vreau sa merg in camera.
A:-Bine , hai sa te ajut.
Adrien ma ajuta sa merg in camera, ma asez in pat . Cand deodata pe usa intra Alya urmata de Nino, care sa comporta ca un caine ?
Al:-Buna Mari .
M:-Bunaa .
A:-Alya ce sa intamplat cu Nino ?
Al:-Pai...Merge-am prin padure. Lui Nino si Kim li sa facut foame. Au gasit niste ciuperci pe care le-au mancat. Ciupercile erau otravitoare , au inceput sa aiba halucinatii, doctorul a zis ca le va trece pana maine. Uite asa m-am ales eu si Alix cu cate un caine.
M:-Si Kim e la fel ?
Al:-Da .
A:-Super, mereu mi-am dorit un caine.
Al:-Nu e super , te urmareste peste tot .
M:-Adrien ,nu vrei sa iesi cu Nino la o limbare ?
A:-Desigur, vino cuțu .
Adrien si Nino ies la o plimbare si eu si Alya ramanem singure in camera mea.
Al:-Mersi Mari, nu mai rezist-am nici o secunda cu cuțu-Nino.
M:-Nu ai pentru ce, si eu ave-am nevoie de o pauza, nu am putut sa scap de Adrien toata ziua .
Al:-Tu chiar nu mai simti nimic pentru el ?
M:-Nu stiu Alya, inca mai tin la el dar nu pot sa uit prin ce ma facut sa trec .
Al:-Bine, faci cum vrei .
Eu si Alya vorbim pana cand vine Adrien cu Nino.
A:-Alya , te rog , ia-l pe Nino, nu mai pot , ma extenuat.
Al:-Vezi prin ce trec eu de trei ore.
A:-Nu cred ca mai vreau un caine .
Al:-Hahaha, bine , vaide Nino.
Alya si Nino ies din camera .
A:-Bine, acum hai sa ne facem bagajele.
Eu si Adrien incepem sa ne facem bagajele pentru ca maine dimineata trebuie sa plecam acasa.Dupa ce ne facem bagajele mergem sa mancam si apoi la culcare pentru ca maine imediat dupa micul dejun trebuie sa plecam.
..................................................................................................................
Autor POV.
De dimineata dupa ce toti elevi au luat micul dejun si-au luat bagajele si sa-au urcat in autocar.
Marinette POV
In autocar eu am stat langa Alya.Drumul era foarte lung , Alya a inceput sa imi spuna despre seara petrecuta cu cuțu-Nino, faptul ca sa culcat pe podea, sa trezit noaptea si a inceput sa urle si cate si mai cate. Eu am inceput sa rad fara oprire.
Adrien POV
In autocar eu am stat langa Nino iar in fata noastra au stat Mari cu Alya. Dintr-o data Mari a inceput sa rada fara oprire, rasul ei colorat umplea autocarul . Imi era dor sa aud rasul ei colorat si plin de viata, rasul care oricat de suparat ai fi te face sa razi.
Dupa cateva ore in autocar ajungem in Paris . Era destul de tarziu cand am ajuns acasa . Imediat cum intru in casa mama vine si ma ia in brate si ma pupa . Dupa cina am mers in camera si m-am aruncat in pat , eram asa de obosit dar nu in destul de obosit in cat sa nu ma duc sa imi vad printesa.Asa ca ma transform si plec la Mari acasa.
Marinette POV
Drumul a fost lung si obositor. Cand ajung acasa mama si tata vin sa si ma iau in brate si ma pupa.Dupa cina si un interogatoriu despre cum m-am simtit in excursie am mers in camera, m-am schimbat in pijamale dar nu aveam somn asa ca ma duc pe balcon sa ma uit la stele.
Adrien POV
Mari era pe balcon uitandu-se la stele . Ma duc la ea.
CN:-Buna seara printesa.
M:-Pleaca.
CN:-Dar...
M:-Dar ce ....
CN:-Eu crede-am ............ca suntem prieteni.
M:-Adrien crede-ai ca daca am fost nevoita sa stau 2 zile doar cu tine nu mai sunt suparata. Am stat cu tine doar ca sa nu il supar pe bunicul. Acum te rog sa ma lasi in pace.
Nu imi vine sa cred ce a spus Mari. Plec de acolo foarte repede si merg acasa . Ma arunc in pat si incep sa plang. Nu pot sa cred ca am pierdut-o , dar nu ma voi lasa pana nu o sa ma ierte , o iubesc prea mult ca sa renunt la ea.
Marinette POV
T:-Mari nu e bine ca faci.
M:-Ce vrei sa spui ?
T:-Mari il mai iubesti pe Adrien ?
M:-Nu stiu Tiki, inca mai tin la el.
T:-Mari daca vei continua in acelas fel o sa il pierzi. Adrien la un moment dat o sa se sature sa alerge dupa tine si o sa isi gaseasca pe alta .
M:-Nu m-am gandit la asta pana acum.Mersi Tiki.
T:- Acum vai la culcare , maine ai scoala.
Ma duc in camera si ma pun la culcare .
CITEȘTI
Miraculous: iubire dincolo de masca Vol 2
Teen FictionIn acest volum actiunea se petrece dupa 1an de zile. Adrien se intoarce in Paris unde o gaseste pe Marinette total schimbata. Oare Marinette il va ierta pe Adrien dupa tot ce ia facut ? Oare vor mai fi imbpreuna ? Cititi si aflati .