Capitol 8 Sfarsit .

440 10 14
                                    

*ora 7:45 dimineata *

Marinette POV

Afara ploa si bate-a vantul , ma trezesc , imi fac rutina si merg sa ma imbrac , ma imbrac cu un hanorac roz , o pereche de blugi , asa arat-am eu .Parul m-il las liber pe spate .

Merg in bucatarie, mananc , imi iau ghiozdanul si plec la scoala unde ma intalnesc cu Alya

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Merg in bucatarie, mananc , imi iau ghiozdanul si plec la scoala unde ma intalnesc cu Alya .

Al:-Buna Mari .

M:-Buna.

Al:-Hai sa mergem in clasa ca altfel intarziem.

Mergem in clasa si ne asezam in banci. Il vad pe Adrien ca era destul de trist, probabil din cauza a ce i-am spus aseara .

Diriginta vine in clasa.

Dr:-Buna dimineata copii.

Toti :-Buna dimineata.

Ora trece repede .La sfarsitul orei diriginta ne-a dat ca tema un proect pe echipe. De data asta am avut noroc si am picat cu Alya .

..............................................................................................................................

*Dupa ore *

Al:-Hei Mari, vii la sa facem proectul ?

M:-Scuze , nu pot , mama si tata au treaba si eu trebuie sa am grija de Alex.Dar voi veni mai pe seara, bine?

Al:-Bine, eu trebuie sa plec, pa.

M:-Pa Alya.

Merg acasa unde parinti mei ma astept-au.

................................................................................................................................

Dupa 3 ore petrecute cu un bebelus cere plange-a  intruna am reusit sa scap si sa merg la Alya pentru a lucra la proectul care trebuia predat a doua zi . Era ora 18:00 cand la Alya acasa .

Era ora 21:30 cand eu si Alya am terminat proectul . Alya mi-a propus sa raman peste noapte la ea , imi suradea ideia pentru ca afara era noapte deja, dar am refuzat pentru ca parinti ma astept-au acasa.

Asa ca am pornit spre casa , la un moment dat am trecut printr-o alee intunecata, in spatele meu  se auzeau pasi , ma intorc sa vad cine este, intr-o fractiune de secunda eram lipita de zid si o lama ascutita de cutit la gat . Incep sa strig dupa ajutor.

Adrien POV

Era tarziu , nu pute-am sa dorm asa ca ma transform si plec pe geam. Cand eram aproape de casa lui Mari un strigat de ajutor imi atrage atentia. Ma indrept spre locul acela si cand ajung o vad pe Mari care era in pericol.

CN:- Da-i drumul !

....:- Si daca nu vreau , ce o sa imi faci ?

Atunci imi scot  batul fiind gata de lupta . Ma apropiu de el . Cand ne mai despartea doar un metru acesta se intoarce si simt o durere groaznica in abdomen, cand ma uit SANGE . Cad la pamant.

Marinette  POV

Chat vine sa ma salveze, cand se apropie de raufacator aceste se intoarce si isi infige cutitul in abdomenul lui Chat  si apoi o ia la fuga. Chat cade la pamant intr-o balta de sange si se detransforma ,  eu fug repede la el .

M:- Adrien, rezista .

A:-Marinette, daca mor....

M:-Te rog nu spune asta.'incepand sa plang'

A:-Vreau sa te rog ceva .

M:-Orice .

A:-Daca mor , creau doar sa ma ierti.

M:-Te iert, te iert, doar nu ma lasa.

Sun la urgente si in cateva minute o ambulanta vine si il ia pe Adrien si il duce la spital unde intra direct in sala de operatie .Sper sa nu i se intample nimic.

.............................................................................................................................................

*  2 zile mai tarziu *

Marinette POV

Adrien inca nu sa trezit din coma. Imi fac foarte multe griji. Daca ...nu nu are cum sa moara. Il iubesc foarte mult, cand il vad inconstient pe patul de spital simt ca raman fara aer. 

Eu si parinti lui am stat langa patul lui din momentul in care a iesit din operatie pana acum.Nu voi dormi sau manca pana cand Adrien nu va fi bine.

Gandurile imi sunt intrerupte de tatal lui Adrien care tocmai intra pe usa.

G:-Marinette daca vrei poti sa mergi sa mananci , raman el langa Adrien.

M:-Nu multumesc, nu mi-e foame. Daca va rog ma puteti lasa putin singura cu Adrien?

G:-Desigur.

Gabriel iese din camera. Imi iau un scaun si ma asez langa patul lui Adrien, ii iau mana in mainile mele.

M:-Adrien , imi pare atat de rau, este numai vina mea ca tu esti aici. Mai bine eram eu in locul tau. Daca ti se intampla ceva nu am sa mi-o iert niciodata. 

In acel moment ii simt mana lui Adrien miscandu-se.

A:-M-Mari.

Imi ridic privirea si vad ca sa trezit.Lacrimile incep sa imi curga fara oprire.

M:-Adrien. Te-ai trezit. Nu imi vine sa cred. Asteapta putin, ma duc sa chiem un doctor.

Ies din camera si merg sa chiem un doctor si pe parinti lui Adrien.

Dupa ce doctorul il consulta pe Adrien ne spune ca este intr-o stare buna si ca maine va putea pleca acasa.

Acum eu sunt pe hol asteptand , iam lasat pe parinti lui sa mearga primi la el.

Parinti lui ies din camera.

G:-Adrien vrea sa te vada.

Intru in camera si ma asez pe scaunul de langa patul lui.

M:-Cum te simti ??

A:-Sunt bine. 

A:-Mari , imi pare foarte rau. Cat eu am fost in coma tu ai fost alaturi de mine , ai stat aici zi si noapte. Iar eu, cand tu ai fost in situatia asta eu, eu nu am fost alaturi de tine. Ma vei putea ierta vreodata.

In acel moment ma ridic de pe scaun si il sarut.

M:-Te iubesc.

A:-Si eu te iubesc.

Din acel moment eu si Adrien ne-am inpacat si am fost mai uniti ca niciodata.

Miraculous: iubire dincolo de masca Vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum