Capitol 4 La schi .

295 6 1
                                    

*ora 8:45 dimineata *

Marinette POV

Ma trezesc , cand deschid ochii vad ca sunt singura in camera. Probabil Adrien a plecat la micul dejun. Ma ridic din pat si merg la baie sa imi fac rutina, cand ies din baie merg la dulap si imi aleg o pereche de pantaloni  negri mulati dar grosi, un hanorac alb cu o inima mare si neagra pe el , in picioare imi iau o pereche de botine negre . Ies din camera si merg in restaurant , ma asez singura la o masa, vine chelnerul si imi ia comanda . Cand sa ma ridic de la masa ma intalnesc cu Alya care mergea afara.

Al:-Mari nu vii afara sa ne dam cu placa ? Toti suntem deja afara.

M:-Serios ? Vin imediat doar sa imi iau o geaca pe mine.

Al:-Bine, ne vedem pe partie .

M:-Bine .

Merg in camera , imi iau o geaca mai groasa roz si merg pe partie.Acolo era restul clasei , am inchiriat o placa si am mers la ceilalti. 

M:-Buna prieteni .

Toti :-Buna .

Fetele isi pune-au placile si schiurile, deodata vine Kim.

Kim:-Fetelor facem o poza ?

Noi:-Da .

Noi:-Da

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

...........................................................................................................................

Dupa vreo 4 ore de schiat eram obosita si imi era frig , asa ca fara sa spun nimic plec inapoi la hotel , merg in camera imi las geaca si merg in hol , imi iau o ciocolata calda si o patura si ma asez pe o canapea de langa semineu uitandu-ma afara cum ningea. Era asa de relaxant. In hol nu era nimeni. Deodata simt doua maini pe umeri mei , cand ma intorc il vad pe ....

M:-Bunicule , ce faci aici ?

Bn:-  Ce , nu am voie sa imi vad nepoata ?

Bunicul vine si se aseaza langa mine si ma ia in brate.

Bn:- Mari esti bine ?

M:-Sunt bine , de ce nu as fi ?

Bn:-Pot sa te intreb ceva ?

M:-Desigur .

Bn:-Scumpo , ce sa intamplat intre tine si Adrien, pe cat de apropiati ati fost pe atat de distanti sunteti acum.

M:-Nimic important .

Bn:-Mari , nu ma minti, stiu ca tu si el sunteti Buburuza si Chat Noir , si eu si parinti tai stim.

M:-Dar de unde ?

Bn:- Nu cred ca eu ar trebui sa iti spun asta dar, mama si tatal tau au fost Buburuza si Chat Noir inainte de a te naste tu.

M:-Dar de ce nu mi-au spus ?

Bn:-Nu stiu , asta trebuie sa ii intrebi pe ei. Dar nu ocoli subiectul, ce sa intamplat intre tine si Adrien.

M:-Pai, el a aflat ca Hawkmoth e tatal lui si ca vrea sa o readuca la viata pe mama lui. Cand a aflat i sa aliat inpotriva mae pentru ami lua miraculosul. Dupa o lupta grea mi la luat si a pleca fara sa ii pese ca eu eram ranita grav. Dupa un an sa intors ca si cum nu s-ar fi intamplat nimoc intre noi .

Bn:-Te-a durut ca te-a lasat singura ?

M:- Intr-un fel da, ma durut ca atunci cand eram in spital el nu a venit odata sa ma vada, sau sa de-a un telefon sa ma intrebe cum ma simt.Pur si simplu nu ma mai iubea, si nici nu cred ca a facut-o vreodata .

Bn:-Te-ai gandit ca poate ii era rusine sa de-a ochii sau sa vorbeasca cu tine dupa ce ti-a facut.

M:-Nu m-am gandit asa pana acum.

Bn:-Pai ai face bine sa te gandesti, pana nu e prea tarziu.

Bunicul pleaca. Ce a spus el chiar ma pus pe ganduri.

Gandurile imi sunt intrerupte de Alya.

Al:-Hei fato , pe unde umbli, te tot caut de ceva vreme.

M:-Am vrut sa ma incalzesc putin.

Al:-Nu vii afara , zapada e minunata ?

M:-Prefer sa imi savurez ciocolata calde aici.

Al:-Bine , cum vrei tu, dar ratezi toata distractia.

Alya pleaca si eu raman singura savurandu-mi ciocolata calda in liniste.

........................................................................................................

*ora 20:00 seara *

Dupa ce toti colegi au venit si am  luat cina m-am dus in camera mea si m-am schimbat in pijamale , deodata se aude o bataie la usa.

M:-INTRA !

Al:-Hei Mari, nu vrei sa vii si tu sa ne jucam adevar sau provocare cu ceilalti ?

M:- Bine vin.

Eu si Alya mergem la ea in camera unde erau si ceilalti colegi, vad ca Luka nu e .

M:-Alya ma duc sa il chem si pe Luka , incepeti fara mine .

Al:-Bine.

Merg spre camera lui Luka, bat la usa si cand deschid vad....

Autor POV

Cand Marinette deschide usa o vede pe Emma doar in lenjerie intima si pe Luka in boxeri suit peste ea intinsi in pat si sarutandu-se .

Luka POV

Eu si Emma ne sarut-am, cand deodata usa se deschide si in pragul acesteia o vad pe Mari cu lacrimi in ochii . Ma dau jos de pe Emma si...

L:-Mari, pot explica .

Marinette o ia la fuga, eu imi iau rapid un tricou si o pereche de pantaloni si fug dupa ea .

Matinette POV

Nu pot sa cred ce vad, lacrimile incep sa imi curga pe obraji .

L:-Mari, pot explica .

O iau la fuga , nu vreau sa il mai aud sau sa il vad, fug repede in camera mea si inchid usa cu cheia. Ma proptesc de un prete si ma preling in jos pe acesta incepand sa plang si mai tare.

Miraculous: iubire dincolo de masca Vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum