Capitol 6 Foarte aproape .

293 5 0
                                    

*din capitolul anterior *

Marinette POV

A:-Nici nu ma gandesc, am plecat odata de langa tine si uite ce sa intamplat, nu am de gand sa mai plec si a doua oara, si in plus i-am promis bunicului tau ca voi avea grija de tine .

M:-Deci vei sta toata ziua cu mine ?

A:-Daca trebuie Da.

Incerc sa ma ridic dar Adrien sare iute si ma prinde de brat .

A:-Ce crezi ca faci ?

M:-Vreau sa merg in camera .

Adrien ma ajuta sa merg in camera. Cand intru ma pun in pat.

M:-Adrien , imi dai te rog pijamalele.

Adrien merge si imi aduce pijamalele din dulap.

A:-Nu vrei sa te ajut sa te schimbi 😏?

M:-Adrien , daca te rog frumas , IESI AFARA !!!

A:-Bine, bine,ies, dar ma voi intoarce.

Adrien iese si eu ma schimb in pijamale. Dupa o sun pe mama sa vad ce face. Vorbesc cu mama vreo junatate de ora , intre timp Adrien a venit in camera si acum este la baie pentu a se schimba in pijamale. Termin de vorbit cu mama si pun telefonul pe noptiera . Adrien vine in camera.

A:-Cum te mai simti , te mai doare piciorul ?

M:-Aproape ca nu ma mai doare deloc .

Adrien vine si se pune langa mine in pat.

A:-Noapte buna printesa .

M:-Nu mai imi spune asa.

A:-Bine printesa .

M:-Ce ma poti enerva .

Ma pun la culcare , somnul ma prinde imediat si adorm.

.................................................................................................................

*ora 8:00 dimineata *

Adrien POV

Ma trezesc si vad ca Mari inca doarme, ma ridic din pat , imi fac rutina , ma imbrac si merg jos in restaurantul hotelului. Aseara ma gande-am ca daca tot Mari nu poate sa mearga din cauza gleznei ce ar fi sa ii duc micul dejun la pat. Merg la bucatar si ii spun sa imi pregateasca micul dejun special pentru Mari.Dupa 15 minute micul dejun este gata , iau tava si merg in camera. Cand intru o vad pe Mari ca era deja treaza.

Marinette POV

Ma trezesc si vad ca Adrien nu era in camera , ca de obicei.Ma ridic in fund si cand sa imi iau telefonul de pe noptiera cineva intra in camera .

A:-Buna dimineata printesa , te-ia trezit de mult timp ?

Adrien se apropie de mine cu o tava cu clatite, preferatele mele.

M:-Adrien , ce e asta ?

A:-M-am gandit ca daca nu poti merge ce ar fi sa iti aduc micul dejun aici.

M:-Chiar nu trebuia.

A:-A fost placerea mea, acum eu am sa te las sa mananci in liniste .

M:-Adrien stai. Nu vrei sa iei micul dejun cu mine ?

A:-Chiar nu as vrea sa te deranjez.

M:-Nu deranjezi, vino.

Adrien vine si se pune langa mine in pat. 

M-am tot gandit si cred ca bunicul avea dreptate cand a spus ca lui Adrien poate ii era jena sa mai de-a ochii cu mine dupa tot ce a facut . Adrien nu e un baiat rau doar ca uneori face niste alegeri mai neobijnuite .

Dupa ce mancam Adrien merge sa duca totul inapoi in bucatarie si eu reman in camera ca sa ma schinb. Dupa ce ma schimb nu dureaza mult si Adrien vine inapoi in camera. Adrien ma ajuta sa merg in holul hoteluli si  sa ma asez pe o canapea de landa semineu. Deodata Chloe vine la noi.

Ch:-Prieteni, profa a propus sa facem o plimbare pe munte, nu veniti si voi ?

M:-Eu nu pot din cauza gleznei.

Ch:-Adrien?

A:-Prefer sa raman cu Mari .

Ch:-Bine prieteni , eu plec .

Chloe pleaca si eu raman cu Adrien.

M:-Adrien nu e nevoie sa ramai , ma pot descurca si singura. Daca te grabesti poti sa ii prinzi pe ceilalti.

A:-Mari , de ce ma tot alungi, chiar asa o companie groaznica sunt ?

M:-Adrien eu ..... doar ca nu vreau sa pierzi toata distractia doar pentru ca eu m-am accidentat.

A:-Nu iti face griji pentru asta , imi face placere sa petrec timpul cu tine.

M:-Bine , daca spui tu .

Vroi-am sa o sun pe mama , sa vad ce face ea, tata , Alex.

(Am uitata sa va spun ca intre timp mama lui Mari a nascut un baietel cu parul negru si cu ochii azurii , deci acum Mari are un fratior de 10 luni.)

M:-Adrien, imi aduci te rog telefonul din camera.

A:-Sigur .

Adrien merge in camera si imi aduce telefonul. Eu incep sa vorbesc cu mama si Adrien sa dus pana la bucatarie sa aduca niste biscuiti si lapte.

Doar noi doi mai eram in holul acela la ora aia.Adrien vine si pune tava cu biscuiti si lapte pe masa, eram asa de plictisita, vroi-am sa merg in camera, piciorul nu ma mai durea dar in schimb imi era amortit, cand sa fac un pas piciorul imi cedeaza si cad tragandu-l pe Adrein  peste mine .

Adrien era peste mine , fata lui era asa de aproape de fata mea , buzele lui rozalii si carnoase parca le atrage-au pe ale mele ca un magnet, ochii lui ca smaraldul straluce-au in lumina slaba care intra pe fereasta. Vroi-am sa il sarut, dar sti-am ca acest gest va arata slabiciune, slabiciunea pe care i-o port .Asa ca il dau repede de pe mine.

M:-Adrien , da-te jos , ma doare glezna .

A:-Scuze.

M:-Vreau sa merg in camera.

A:-Bine , hai sa te ajut.


Miraculous: iubire dincolo de masca Vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum