03

852 124 10
                                    

"nae salmeun mitbadak nangtteoreoji eoduun teoneol sogeul geotgo isseo~ …naege janinhago duryeoun harureul hollo beotigo isseo~… soneul nae mireodo nal jabajul sarameun amudo eopseo~… nae apeum nae nunmureul tago wiro ppajyeonagago isseo~… ♬♬♬♬♪♪♪♪♪♪" jisung menyanyi dengan senang hati sambil menikmati pemandangan malam di balkoni.

"Amboi amboi amboii!! Senang hati nampak?? Menang loteri ke?" terjah young.k.

"Tak ada lah.. Lagipon sung mana lah reti main loteri-loteri ni.."

"Ye tak ye jugak.. Hahahaha.." young.k ketawa besar.

"Ehh jisung.. Lagu apa yang kau nyanyi tu??"

"Lagu Hellevator.."

"Ohh.. Tapikan.. Asal lirik dia seram semacam?? " tanya young.k lagi.

"Hyung ni.. Merepek jer.. "Jisung tidak mengendahkan apa yang dikatakan oleh young.k.

"Jisung.. Hyung tidur dulu lah ye.. Jangan duduk kat luar ni lama-lama.. Bak kata orang tua nanti ada ~.."

"Ada apa?? Ada hantu?? Hyung ni.. Zaman moden cam ni mana ada hantu.. Apa lah.." jisung ketawa terbahak-bahak.

"Suka hati kau lah jisung.. Kalau benda tu muncul kat depan kau.. Hyung tak tahu.." ujar young.k lalu melangkah masuk ke dalam biliknya.

"Young.k hyung young.k hyung.. " jisung mengesat air matanya yang jatuh saat dia ketawa tadi..

"nae salmeun mitbadak nangtteoreoji eoduun teoneol sogeul geotgo isseo~ …naege janinhago duryeoun harureul hollo beotigo isseo~… soneul nae mireodo nal jabajul sarameun amudo eopseo~… nae apeum nae nunmureul tago wiro ppajyeonagago isseo~… ♬♬♬♬♪♪♪♪♪♪" jisung bernyanyi kembali sambil memandang ke arah langit.

Dirinya berasa tidak kesunyian bahkan Hatinya berasa sungguh tenang sejurus menyanyi lagu Hellevator.

.

.

TO BE CONTINUE..

[✔]Mystery Of Hellevator Song [Han Jisung]Where stories live. Discover now