sudeatkr işte bölüm fövöfövmfö
Yazar,
Şuraya çarpan aracın şoförü arabadan hızla indi. Genç kız baygındı. Adam etrafa bağırıp yardım istedi, bir erkek ve kadın hızla yanına gelip arabaya taşıdı şurayı. Kadın, yere saçılan mektupları da yanına almayı ihmâl etmedi.
Hastaneye doğru giderken kadın, Şuranın cebinden telefonu çıkardı, bir yakınına haber vermek için.
Arama kaydına bakıp, son aranan kişiyi aradı. Kişi babasıydı.
Kadın aramayı başlattı, "Efendim kızım? Seni almaya mı geleyim daha erken ama sen bilirsin tabii, kötü bir şey olmadı değil mi? Sarpla konuştun mu? Şura?"
Kadın derin bir nefes aldı, ne diyeceğini toparladı kafasında "beyefendi k-kızınız kaza yapmış endişelenmeyin biz hastaneye götürüyoruz."
Babanın elleri titremişti,bacaklarının bağı çözülmüştü sanki...olduğu yere yığılmamak için çaba sarf etti, "n-nerde kızım nasıl? İyi mi? Hangi hastane?"
***
Şuranın, anne ve babası hastaneye yetişene kadar ameliyata alınmıştı bile. Ameliyathanenin kapısına oturup beklediler. O sıra Şurayı hastaneye getiren adam ve kadın da yanlarına geldi. Olayı anlattılar. Kadın Şuranın telefonu ve gizli mektuplarını annesine teslim etti. Çift açıp hepsini okudu. Göz yaşlarına hakim olamadılar.
Kızlarının bu kadar aşık olmasını ve bu denli acı çekmiş olması... Onları daha da üzmüştü.
Yaklaşık iki saatin ardından bir doktor gelmişti. Çift hızla Doktorun yanına gitti. Annesi hızla konuşmaya başladı " o iyi değil mi? Tabii ki iyi doktor bey bir şey diyin l-lütfen."
Babasının bir eli kalbindeydi ritmi korkudan çok artmıştı.
Doktor başını öne eğdi "çok üzgünüm bütün müdehale rağmen hayata döndüremedik. Başınız sağ olsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Mektuplar
Short Story"Beni gördüğünde gülümsedin,yemin ederim o an ölmek istedim." -ŞURA. Merkür.