3~ Παρίσι

227 30 1
                                    

Το κεφάλαιο αυτό είναι μεγάλο και περιγράφω πολλά πράγματα αλλά προειδοποιώ δεν κάνω καλές περιγραφές, προσπάθησα να το γράψω όσο πιο καλά μπορούσα.

Έχει και πολύ μπλα μπλα ελπίζω να μην βαρέθητε.

Καλή ανάγνωση

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Περιμέναμε έξω από το αεροδρόμιο του Παρισιού τον αδελφό μου για φέρει το αμάξι που αγόρασε μέσω του διαδικτύου.

Μια μαύρη BMW f10 M5 με φιμε παράθυρα πλησίαζε προς το μέρος που στεκόμουν εγώ και οι γονεις μου. Η BMW σταμάτησε ακριβώς μπροστά μας, έμεινα να την κοιτάζω με θαυμάσμο !! Τυχερός αυτός που την έχει, σκέφτηκα. Ένα συναίσθημα ζήλιας άρχισε να με κατακλύζει.

Μααα και εγώ θελω!!

Από το πολυτελές αμάξι κατέβηκε ο αδερφός μου..

Ώπα...Από την στιγμή που δεν είχαμε την ανεση να συντηρήσουμε το πλέον παλιό μας σπίτι, έχουμε την δυνατότητα να συντηρήσουμε αυτό το πανάκριβο αυτοκίνητο;;

Ένιωσα το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι μου.

"Συγγνώμη με δούλευετε;" είπα στα ελληνικά κι ο πατέρας μου προσπάθησε να μην γελάσει. Τον αγριο-κοίταξα για λίγα δευτερόλεπτα  αλλά δεν έδωσα περαιτέρω σημασία. Αυτή την στιγμή με απασχολούσε κάτι άλλο, για να κάτσω να ασχοληθώ με τον πατέρα μου.

"Επειδή ξέρω τι σκέφτεσαι αδερφούλα μου, θα σου πω. Γι'αυτό τον λόγο δεν έχουμε την δυνατότητα να συντηρήσουμε το παλιό μας σπίτι επειδή αγόρασα αυτήν την BMW και στο Λονδίνο δεν είχαμε ούτε καλή δουλειά ούτε καλό μισθό γι'αυτό ηρθαμε εδώ για καλύτερο μέλλον και αυτοκίνητο....ΧΑ!! Δεν ειναι τελεια η κουκλα Μου... ειμαι και γαμω..." άρχισε να μιλάει και να πενευετε τον εαυτό του δίχως να υπάρχει αύριο.

Φυσικά και γω τον διέκοψα "Δεν λέω φίλε μου! Είναι και γαμω τα αμάξια αλλά θα προτιμούσα να είμασταν στην Αγγλία!" Είπα χωρίς να εκδήλωνω τα συναισθήματα μου.

"Οχουυ μωρέ, δεν πας να χεστεις! Σιγά μην κάτσω να ασχοληθώ με εσένα το κακομαθημένο!" Είπε ο αδελφός μου νευριασμένα. Εγώ απλά τον αγνόησα και μπήκα μες στο αμάξι.

Κοίταξα έξω και παρατηρούσα τον κόσμο. Χμμ έχει ωραία αγόρια εδώ.

Μπήκε μέσα ο αδερφός μου και με αγριοκοιταξε.

Η Βασίλισσα Όλων Μας![Υπερφυσικα]Where stories live. Discover now