8~ Οι λυκοι.

188 30 13
                                    

Εδω και δυο μέρες δεν έχω πατήσει τα πόδια μου στο μάθημα. Άντε να καλύψω τα κενά. Θα μου πείς τώρα σιγά τα κενά, αλλά εδώ ρε φίλε δεν είναι ένα απλό σχολείο. Βάζουν ένα σωρό ασκήσεις, ένα σωρό θεωρίες σε κάθε μάθημα. Δεν θα προλάβω να κάνω όλες τις ασκήσεις. Δεν θα προλάβω να μάθω τις νέες θεωρίες. Το χειρότερο από ολα; Γράφω δύο διαγωνίσματα και 4 τεστ, αύριο!!!!!!!!

Σε κάθε μάθημα παίζει να μας βάζουν 4 σελίδες ασκήσεις, μας δίνουν τρεις φωτοτυπίες και περισσότερο με ασκήσεις. Και να μάθουμε 5-6 θεωριες, που η κάθε μία παίρνει 5 σελίδες.

Σκέτη υπερβολή. Πρέπει κάποιος να τους υπενθυμίσει ότι δεν είμαστε ρομπότ, αλλά άνθρωποι. Συγκεκριμένα, εγώ είμαι άνθρωπος. Τώρα οι υπόλοιποι δεν ειμαι και πολύ σίγουρη αν είναι όντως άνθρωποι.

Απορώ ποτέ προλαβαίνουν και τελειώνουν τόσο γρήγορα το κάθε κεφάλαιο.

"Ναι μαμα, δεν θα το ξανά κάνω" της είπα.

" Αυτό μας έλειπε να το ξανά κάνεις" είπε αυστηρά.

Και ναι, έφαγα ένα μεγάλο κήρυγμα από την αξιαγάπητη μητέρα μου. Ο διευθυντής ειδοποίησε τους γονείς μου, πως εδώ και δυο μέρες είμαι απών.

"Δεν θέλω να κάνεις κενά, Πανδώρα. Εκεί είναι πολύ πιο αυστηρά από ότι τα άλλα σχολεία" είπε πιο ήρεμα αυτήν την φορά.

"Το ξερω"

" Άντε να σε αφήσω τώρα. Να ξέρεις ότι σ'αγαπώ πολύ" είπε.

Χαμογέλασα.

"Και γω σ'αγαπάω" Της απάντησα θερμά.

"Και μου έχεις λείψει κοριτσάκι μου και συ και ο αδελφός μου. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ χάρηκα μόλις άκουσα την φωνούλα σου" είπε και άρχισε να κλαίει.

Ναι τέτοια χαρά. Που μόλις επικοινώνησα μαζί της, αμέσως με πείρε από τα μούτρα.

Ούτε ένα τι κάνεις, δεν ρώτησε.

Κοίταξα τον διευθυντή και τον γραμματέα, οι οποίοι με κοιτούσαν παράξενα.

"Και μένα μου έλειψες μάμα.  Σε παρακαλώ μην κλαις." Της είπα και ένιωθα την καρδιά μου να σπάει. Ότι χειρότερο να ακούς την μητέρα σου να κλαίει.

"Τελείωσες ο χρονος σου" είπε ο διευθυντής.

Θα με σκοτωσει; Αναρωτήθηκα από μέσα μου.

"Μαμά πρέπει να κλείσω. Να προσέχεις" της είπα.

"Και συ κοριτσάκι μου και δώσε πολλά φιλιά στον αδερφό σου" είπε με λυγμούς.

Η Βασίλισσα Όλων Μας![Υπερφυσικα]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora