15~ Μαμά.

157 22 25
                                    

Προειδοποίηση αυτό το κεφάλαιο θα περιέχει σκηνές αηδίας, όποιος δεν αντέχει ας μην το διαβάσει. Το διαβάζετε με δική σας ευθύνη εγώ ενημέρωσα.

Χίλια συγγνώμη για αυτούς που το διάβασαν πάντως!

Δεν κοιμήθηκα όλη τη νύχτα όπως και οι δύο φίλοι μου, εξαιτίας από τις φωνές που ακούγοντουσαν. Εκτός αυτό, ένα λόγος παραπάνω για να μείνω ξύπνια ήταν η πείνα και η δίψα που με είχε καταλάβει.

Πεινάω τόσο πολύ! Την δίψα μπορώ να την καταπολέμησω εξάλλου μια φορά την ημέρα θα πίνω νερό αλλά την πείνα οχι.

Ήδη έχω πονοκέφαλο και οι κραυγές των παιδιών δεν βοηθάνε. Σκέτη φρίκη εδώ περα.

Κατουριεμαι κι όλας και κρατιέμαι με το ζόρι μην μου φύγουν τα ούρα και να κάνουν βόλτα στο κελί.  Πρέπει να κρατηθώ μέχρι να πάω τουαλέτα. Θα είναι πολύ ντροπιαστικό να κατουρήθω πάνω μου μπροστά στα μάτια των φίλων μου.

Απλά θέλω να κλάψω. Άμα θέλω από την δεύτερη μέρα να βάλω τα κλάματα τι θα κάνω τις άλλες 23 μέρες;

Τα ρούχα μου έχουν κολλήσει πάνω στο σώμα μου από τον ιδρώτα όπως και τα μαλλιά μου στο πρόσωπο. Βρομαω ιδροτηλες λογικό, αφού κάνει άπειρη ζέστη. Θα σκάσω εδώ μέσα, δεν αντέχω άλλο. Νιώθω λες και ειμαι μέσα σε φούρνο.

"Αμαρυλλίς" ακούστηκε η φωνή της Άρια.

"Ναι;" είπα αδύναμα.

"Πώς εισαι;" ρώτησε απαλά.

"Αφού ξέρεις! Εσύ πως εισαι;" ρώτησα με ενδιαφέρον.

"Πεινάω πολυ"

"Και γω φίλη μου, εσύ Λιαμ;"

"Το ίδιο με την Αρια"

Γύρισα πλευρό για να βουλευτω όσο μπορώ στο τσιμεντένιο πάτωμα, το οποίο έχει φύγει το μισό και πολλά πετραδάκια έχουν πιάσει τον χώρο.

Αυτό πονάει..

Ο φρουρός που με έφερε εδώ μέσα ήρθε και μπήκε μέσα φέρνοντας μου νερό.

Με όση δύναμη μου είχε απομείνει σηκώθηκα ζαλισμένη και έκατσα πάνω στα γόνατα μου, κοίταξα ψηλά και το χέρι που βαστουσε το ποτήρι με το νερό έκανε κύκλους.

Άπλωσα να το πιάσω αλλά το χέρι μου έτρεμε. Ο φρουρός εκνευρισμένος έσπρωξε το χέρι μου και με βίαιες κινήσεις μου άνοιξε το στόμα για να  βάλει το νερό στο στόμα μου, παραλίγο να κρουφτω.

Άρχισα να φύγω όσο το νερό έπεφτε μέσα στο στόμα με αποτέλεσμα να πέφτει το μισό πάνω μου.

"Να το πιεις ειπαμε οχι να το φτυξεις!Σήκω να πας τουαλέτα" μου είπε μόλις "ήπια" το νερό. Δεν έκανα κίνηση να σηκωθώ σάμπως μπορούσα.

Με άρπαξε με νεύρα από το μπράτσο μου και με σήκωσε απότομα πάνω.

Αφού στις αρχές ήταν καλός μαζί μου γιατί έγινε τόσο απότομος.  Του έκανα κατι;

Με έσειρε έξω από το κελί και γω προσπαθούσα να σταθω στα πόδια μου αλλά δεν κατάφερα και πολλά, παραπατουσα χειρότερα και από μεθυσμένο.

Με τα χείλια ζόρια κρατιομουν μέχρι να πάμε στην τουαλέτα αλλά από στιγμή στιγμή ένιωθα πως θα μου φύγουν αν ο φρουρούς συνέχιζε να με τραβάει τόσο άτοπομα.

"Τόλμησε να κατουρηθεις πάνω σου και σου έχω πιει όλο σου το αιμα" με απείλησε.

Θέλω την μαμα μου, θέλω να φύγω από την Ακαδημία.

Κατεβήκαμε κάποια σκαλια, άνοιξε μια πόρτα και με πέταξε μέσα σε ένα σκοτεινό  χώρο που βρωμούσε σαν αποχέτευση.

Έπεσα πάνω στα κατουρα των παιδιών αλλά μες τα κατουρα κολυμπούσαν τα κόπρανα τους.

Η μπόχα ήταν ανυπόφορη, έπεσα μέσα σε βόθρο!

Δεν άντεξα και πολλά δάκρυα κύλησαν στα μάγουλα μου και ένας λυγμός βγήκε από τα χείλη μου.

Σιχάθηκα την ζωή μου..

"Μαμαα βοήθεια" είπα μέσα στους λυγμούς μου. Χρειάζομαι την μαμα μου αλλά εκείνη δεν είναι δίπλα μου στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μου.

Μαμά μου, που είσαι;;

Μαμα που είσαι όταν σε χρειάζομαι;

Όταν βγω θα πω τα πάντα στην μαμά μου!!

Όσο σκεφτόμουν ότι αυτό θα γίνεται κάθε μέρα και ότι θα είμαι μέσα στα σκατα για άλλες 23 μέρες, το κλάμα μου γινόταν ακόμα πιο έντονο σε σημείο μην μπορώ να πάρω ανάσα.

Χρειαζομαι το μασκακι μου, μα δεν το χω μαζί μου .

Ο φρουρός μπήκε μέσα και με πρόσταξε να σηκωθώ.

Σηκώθηκα προσπαθώντας να βρω την ισορροπία μου και να ηρεμήσω.

Με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω αηδιασμένος.

"Τι κοιτάς έτσι;" ουρλιάξα μέσα στην μούρη του.

"Εσύ φταις για αυτο" ουρλιάξα και πολλά σάλια πετάχτηκαν στο πρόσωπο του.

"Μην φτύνεις συχαμενη" είπε νευριασμένος και μου άστραψε μια χαστουκα  που έκανε το σώμα μου να κάνει μια σβουρα στον αέρα και τελος ενα πέσω λιπόθυμη κάτω.

Ο πονος με διαπεράσε ολόκληρη και πραγματικά νόμιζα ότι θα έφευγε το κεφάλι μου από την θέση του.

Αυτό πάει να πει "Θα σου άστραψω μια ξαναστροφη να δεις τον ουρανό σφεντιλι."

Η Βασίλισσα Όλων Μας![Υπερφυσικα]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang