17~ Ζήλια.

168 21 12
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου και αντιλήφθηκα ότι δεν βρίσκομαι μέσα στο βρώμικο κελί της Ακαδημίας αλλά μέσα σε ένα δωμάτιο.

Πρέπει να ξημερώνει γιατί το δωμάτιο ήταν λίγο φωτεινό, όχι πολύ αλλά ήταν αρκετα ώστε να βλέπω.

Ακούμπησα τις γυμνές  πατούσες μου στο κρύο ξύλινο πάτωμα και πλησίασα προς την μπαλκονόπορτα, έκανα πέρα την κουρτίνα και όντως ξημερώνε. Από έξω ακούγοντουσαν κελαηδίσματα κάτι που λατρεύω.

Παρατήρησα ότι ήμουν καθαρή και ότι φορούσα μια καθαρή κόκκινη νυχτικια. Ακούμπησα τα μαλλιά μου , τα οποία ήταν ένας κόμπος αλλά ήταν μετά από τόσο καιρό καθαρά και φρέσκα.

Πλησίασα σε έναν καθρέφτη όπου από κάτω του ήταν ένα μικρο γραφειακι και είχε διαφορά ασεξουαρ πάνω και προϊόντα περιποιησης . Έπιασα την χτένα και αγνοώντας παντελώς τον πόνο ξεμπέρδεψα τα μαλλιά μου με μεγάλη δυσκολία.

Μετά από πολύ ώρα κατάφερα να τα ξεμπερδέψω και επιτέλους έδειχναν ωραία.  Πήγα στον ολοσωμο καθρέφτη που βρισκόταν ακριβώς από δίπλα και   κοίταξα το είδωλο μου. Είχα αδυνατίσει αρκετά και σε κάποια σημεία τα κόκαλα ήταν πιο εμφανές από'τι πριν. Δύο μαύροι κύκλοι και σακούλες στόλιζαν τα μάτια μου και οι γωνίες και τα μήλα στο πρόσωπο μου ήταν πιο έντονα καθώς είχα αδυνατίσει με αποτέλεσμα να κάνουν μπαμ από μακριά. Το δέρμα μου ήταν χλωμό από την αδυναμία και το σώμα μου με πονούσε φριχτά ενώ στην πλάτη μου ένιωθα ένα έντονο τσούξιμο αφου μια φορά αντιμιλησα στον φρουρό και με μαστιγωσαν μπροστά στην Άρια και στον νέο μου φίλο τον Λιαμ.

Ένα δάκρυ κύλισε στο μάγουλο μου. Δεν θέλω να είμαι τόσο αδύνατη! Είναι απαίσιο!!!

Και γενικώς γιατί σε εμενα;

Γιατι;

Γιατι να ζήσω κάτι τετοιο;

Το στομάχι μου για πολλοστή φορά παραπονέθηκε, λογικό. Τόσες μέρες που έχω να φάω σαν τον άνθρωπο.

Βγήκα από το δωμάτιο και βρέθηκα να βαδίζω έναν διάδρομο. Κατέβηκα μια τεράστια στριφογυριστή καλά. Μάλλον βρίσκομαι σε ένα πλούσιο σπίτι δεν εξηγείτε  αλλιώς η τόση χλιδή .

Καθώς κατεβενα την σκάλα συγκρούστηκα με κάποιον. Σήκωσα το βλέμμα μου ψηλά για να δω με ποιον συγκρούστηκα και αντίκρισα τα δύο αγαπημένα μου πράσινα μάτια.

Η Βασίλισσα Όλων Μας![Υπερφυσικα]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora