Rozdział 13

613 42 12
                                    

*Blue*
Zepsuł? Ale co? O co mu chodzi? Dlaczego Error wyszedł? Są na siebie ograżeni? Co Ink zrobił? Co się stało wczoraj? Tyle pytań a żadnych odpowiedzi... Może go o to zapytam...?

(Info: Blue)

-Ink... Co się stało wczoraj...?
-J-ja... Ja... Ja zrobiłem coś bardzo złego...
-Opowiadaj
-... Znienawidzisz mnie... Pomyślisz że jestem idiotą... Kretynem... I... I...
-INK! WSZYSKO OK! No dalej mów...
-No to... To było tak...

*time skip*
*Ink*
-I... I dlate-ego m-mnie nie-enawi-idzi...-powiedziałem przez łzy...

A z kąd wiem co się stało?
Fresh mi wszystko opowiedział... Sam nie wiem co mam o tym myśleć... Zepsułem wszystko... Byliśmy chyba na dobrej drodzę do przyjaźni... Jestem debilem... Nie powinienem tyle pić... To wszystko moja wina... (WIESIEK TO TWOJA WINA!)
Pozostało mi tylko marzyć że się przyjaźnimy... I... Śnić o tym... No w sumie... Nie wiem czy mam iść po regeneracji do Dreama i mu przyjedwabić czy mu za ten sen dziękować... Pomyślę jeszcze... Mam dużo czsu...

*Error*
-NIE ROZUMIEM! NIE ROZUMIEM! NIE ROZUMIEM! NIE ROZUMIEM! NIE ROZUMIEM SIEBIE! DLACZEGO JA CHCĘ TAM IŚĆ I GO ZA WSZYSTKO PRZEPROSIĆ?! JA NIE PRZEPRASZAM! J-JA N-NIE...! J-JA N-NIE P-PRZEPRASZAM!  A... PO ZA TYM TO JEGO WINA! - krzyknąłem ze łzami w oczodołach...

Nie wiem co mam robić... Wybaczyć mu...? Czy... Udawać że go nienawidzę przez cały czas...? I JESZCZE NIE MOGĘ PRZESTAĆ PŁAKAĆ! Idę do Geno... Może on wie co zrobić...
Otworzyłem potral i... Bie chciałem widzieć tego co zobaczyłem... Bo... Kto chciałby zobaczyć...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
251 słów :) No możecie się domyślać co on tam zobaczył ;)

Papa 👋

Razem ❤- Ink x Error [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz