Hoofdstuk 1💍✨

266 16 3
                                    

Respectief Amira
Ik doe me ogen langzaam open en ik zie ineens maissam voor me🙄. Kill hoe vaak heb ik je gezegd maak me niet WAKKER. Bleehhhh amira hc bitch. O ik ga je laten zien wat ik doe met je hoofd ZA3hma highclass bitch. Lachend 
spring ik me bed uit en ren ik achter maissam aan. Ineens voel ik een klap op me hoofd... als ik na 3 seconden me ogen open doe zie ik jamila de schoonmaakster doe rustig met jou zusje. Ik lag naar haar en knik.

Respectief Maissam
Whahaha ik ren naar de keuken maar als ik achter om me kijk zie ik amira niet?!. Snel kijk ik of ze daar is en ik zie dat ze praat met jamila de schoonmaakster. Ik lach en zie dat ze knikt maar ewa ja alles gaat alweer goed met der. Ik loop naar haar en steek me tong uit. Ze lacht naar mij en loopt fluisterend te vloeken.

Respectief Amira
Als ik aan tafel zit aan het ontbijt zie ik Amber met haar pluizige haar 🤣. Je lijkt op de vriendin van Shrek. Kifesh deze Amber komt naast me te zitten en en dan lacht ze naar me ze geeft me een knuffel en begint te eten. Bismillah, en ook ik begin aan mijn broodje.
Maissam laat een boer iedereen kijkt haar raar aan meskiena haar gezicht word helemaal rood . Pffwhahahha ik lag me stuk en ook Amber begint ineens te lachen. Er verschijnt een glimlach op maissam's gezicht.

Amir en amiraWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu