Respectief Amir
Bijna was ik haar kwijt BIJNA. Ik kan niet wachten tot ze van mij is. Letterlijk niet!.
Ik word gebeld door marouane (vriend van Amir)
Marouane: Ewa broer
Amir:fakka mongooltje
Marouane: elhamdoulilah met jou?
Amir: elhamdoulilah
Marouane: wat heb ik gehoord ga jij hand vragen aan een meisje?
Amir: ja man aan amira volgend jaar
Marouane: aii Amir word groot
Amir: kom we gaan zo rwina gooien in de stad.
Marouane: ja man isg hoelaat?
Amir: 1 uur ik haal je op met mijn waggie
Marouane: ja is goed tot zo
Amir: thallah
Marouan:challasNu heb ik tenminste afleiding maar whollah ik laat het hier niet bij zitten soufyan!
Respectief Amber
Ik ben bij Asma thuis en we hebben het heel gezellig. Asma ik ken echt een leuke jongen marouane en.."nee Amber geen jongens ze gebruiken je toch alleen maar" niet hoor want hij is anders zeg ik eigenwijs."alle jongens zijn hetzelfde".NIET WAAR HIJ IS ANDERS. Schreeuw ik. "IK PROBEER JE ALLEEN TE BESCHERMEN" schreeuwt Asma.o dus je gunt mij geen liefde maar je gunt het amira wel?!?
"Amir heeft haar hand gevraagd voordat dat gebeurt geen relatie's dat is haram"GA JIJ MIJ NOU VERTELLEN WAT WEL EN NIET HARAM IS DUS IK WEET ZOGENAAMD MINDER DAN JIJ OVER DE ISLAM!?."JA EN NU. JIJ KOMT HIER AAN EN VERTELT GELIJK OVER HEM MAAR WEETJE WAT UIT MIJN HUIS!!. Ik loop haar huis uit wat een vieze snake is ze bitch. Ik loop maar weer naar leger des Heils want daar krijg ik een warme maaltijd en kleren. Ik vraag of er nog een kamer vrij is want ik heb onderdak nodig."ja voor 1 euro per dag mag je hier verblijfen". Ik heb nog maar een 10'tje dus daar kan ik 10 nachten mee. Ik geef het geld aan de mevrouw en loop naar mijn kamer. Ik lig op het matrasje met een dun dekentje. Ik denk weer aan de ruzie van mij en Asma. Als ik daar aan denk krijg ik gelijk tranen. En ik val in slaap...Respectief Asma
Ik wou haar alleen beschermen zij weet mijn geheim niet en dat wil ik graag zo houden. Het begon allemaal 2 jaar geleden....
Ik leerde een jongen kennen ayoub hij was heel lief voor me.op een dag bracht hij me naar zijn huis een beetje netflixen enz. Toen kuste hij me en ik ging erin mee. Hij legde me op zijn bed en wou het doen. Ik schreeuwde en huilde want ik wou het niet maar hij wel. Hij hielt mijn polsten vast ik trapte hem in zijn geslachtsdeel en rende het huis uit. Ik heb het nooit aan iemand vertelt ik ben bang dat ik word gepest met hoer ofz.
Zo zijn jongens vooral op deze leeftijd. Maar ff over Amber zij Wil niet naar mij luisteren dus dan heb ik schijt aan haar. Ja sorry hoor maar je moet me vertrouwen als je een vriendin bent.
Ik ga naar de moskee een beetje helpen enz. En ik moet het laatste gebed nog bidden dus dat doe ik daar. Altijd als ik heb gehuild ruzie heb gehad ga ik naar moskee ik ga zoiezo minimaal 2x per week naar moskee.ik zit nog na te denken wanneer ik hoofddoek ga dragen maar ja.
Respectief amira
Ik en maissam liggen op de bank te eten en Netflix te kijken. Tot er op de deur word geklopt. Er staat een pizza bezorger. Ik doe open. "Pizza kip met groenten voor nummer 4" uhm ik heb niets besteld. Het is al betaald mevrouw. Maissam komt aanrennen "WHOEHOE GRATIS PIZZA" en ze trekt het van de bezorger af. Ik bedank hem en doe de deur dicht"AMIRA KIJK SNEL VOORDAT IK HET OPEET" ik ren en omg er staat. Amira ik hou van je xx Amir met kaas geschreven."had ik maar zo een man" zucht maissam. Ik maak
Foto's en snaps en we beginnen te eten. "Heerlijk"zegt maissam met volle mond. Eet normaal a varken zeg ik lachend. Badr souf mama en papa komen naar beneden en gaan netjes naast elkaar zitten."amira en maissam jullie weten dat we een bedrijfje hebben toch?".ja knikken we tegelijk."nou voor dat bedrijfje moeten we een weekje naar Spanje Ik en achmed".(vader van amira) O is goed yemma ik zal je missen.zeg ik en kus haar voorhoofd. Maissam(spreek je trouwens uit als meesem) geeft haar ook een kus en gaat eten.
Badr kijkt maissam de hele tijd aan. Maar maissam kijkt hem vies terug en eet verder typisch maissam.wanneer gaan jullie yemma?. "Overmorgen benti". O oke. Maissam loopt naar boven en ik ren achter haar aan.wat the fuck doe je?zeg ik droog als ik onze kamer inloop. "Ik ben aan het voetballen" zegt ze sarcastisch. "Amira?" Zegt ze even later." ik wil werk zoeken man" pfghhwhahahah waar?. "Idk Gucci winkel ofz" ayy ja dan wil ik ook. Kom dan gaan we naar Gucci winkel dan. We lopen naar beneden. SOUF "WAT"mag ik je waggie lenen. "Ja is goed je weet waar mijn sleutels liggen". Dankjeee. We lopen naar zijn auto en stappen in. We praten onderweg over ditjes en datjes. Ik weet jullie denken kifesh je bent 17. Maar ik kan toch al heel goed rijden en ik heb geen rijbewijs dus wat willen ze afpakken😂.maar we zijn aangekomen bij Gucci winkel. We lopen de winkel in zo groot en mooi..*skip weg naar de baas is saai* ik klop op de deur."binnen"zegt een zware stem. "Hallo wij komen om te solliciteren" zegt maissam vrolijk. "O sorry we hebben te veel mensen er zijn nu al 64 mensen die willen werken". "Tazz kowed a sahbi yemmakoum" zegt maissam."ik kan Arabisch..." zegt hij" ok leuk toch" en maissam loopt de deur uit". Ik loop achter haar aan we moeten in een steegje lopen.het is donker en het regent.ineens word ik van achter gepakt en maissam ook. Uit reflex geef ik hem een vuist op zijn neus. Hij bloed ik ren weg maissam staat nog steeds te vechten ookal wint ze."RAAK MIJ NOG 1 KEER AAN JE GAAT DOOD VIEZE HOERENZOON" en ze loopt highclass weg. We lopen weer naar de auto totdat iemand voor ons klapt.
JE LEEST
Amir en amira
RomanceWat doe je als je in een weeshuis bent opgegroeid en je ineens word geadopteerd en je hele leven op zijn kop staat? Ontmoet amira een meisje met zelfvertrouwen en pit.ze wordt verliefd op een jongen maar, is die jongen wel wie ze denkt dat hij is? ...