Hoofdstuk 19💍🙏🏽

96 15 7
                                    

Respectief amira
Amir...ik hou ook van jou. Er verschijnt een glimlach op zijn gezicht."whollah?". Ja ik meen het. Hij geeft mij een kus op mijn voorhoofd en we gaan weer naar binnen. Ik app ff Amir terwijl hij tegen over mij zit:
Ik: Ewa moeten we het onze moeders vertellen?
Amir: het moet ooit gebeuren dus ja
Ik stop met appen en geef amir een sein. Hij knipoogt en we doen het tegelijk. Yemma"ja en toen whollah was erg.."YEMMA "ja benti"zegt ze rustig.amir komt volgend jaar mijn hand vragen en ik wil ook met hem trouwen mag het plssss? Zeg ik in een adem. Mijn moeder is even stil en dan schreeuwen en joelen mijn moeder en amir's moeder."SLAAAATOEEESLEEEMMMALLAAHHRASOEOLAHH"ik word rood en Amir die slaat beschaamd met zijn hand tegen zijn hoofd.schattig maar ik ga het tegen maissam Amber en Asma zeggen dus ik loop naar hun toe. Uhmm meiden...."ik ben Zwanger"zegt maissam lachend en iedereen lacht mee. HOU JE BEK A BORAT. Ze is gelijk stil en houd haar lach in. Oke uhmm Amir is op mij en hij komt volgend jaar mijn hand vragen en ik wil ook dus ja.ze zijn stil. Maissam loopt naar de dj en zegt wat ineens stopt die muziek en ineens hoor je rrggeddaa na het feestje gaat iedereen naar huis. Ik geef Amir nog een boks en stap in de auto. Youssef  is de laatste tijd echt stil.maar je moet dan nooit met hem praten anders krijg je gekke stoten. Maar ik ben eigenwijs dus ik vraag het thuis wel. Ik loop de trap op naar mijn kamer en ineens trekt iemand aan mijn arm...YOUSSEF?!? "Amira ik moet met je praten". Kan dat zo ik ga eerst even.."NEE NU!" Ik spreek hem niet tegen want you know hij slaat me gewoon. We gaan naar zijn kamer en dan begint hij ineens.
       
    Respectief youssef(oudste broer van amira)
Leuk feestje van amira wel harde muziek maar ja.ik ga naar buiten ff jointje roken. Ik hoor 2 mensen praten een jongen en een meisje. Als ik stiekem om het hoekje kijk zie ik..AMIR MET AMIRA!!!ik hou me in. Hij gaat echt geen relatie krijgen met MIJN zusje. Vieze vuile...laat ook maar thuis ga ik aan amira vertellen dat ze niet met hem om mag gaan eerst maak ik nog wat foto's van hun samen.

Ik:*foto van Amir en amira samen*
Brahim:no man is dat die ene door wie je naar gevangenis moest
Ik: ja man hij probeert me zusje in te palmen.
Brahim:wat ga je eraan doen?
Ik:daar heb ik je hulp voor nodig😈
Brahim: heb ik me Gunnoe nodig?!
Ik: maybe ik vertel het morgen bij lounge.
Brahim:ok thallah frask(let goed op jezelf)
*offline*
Thuis aangekomen neem ik amira mee naar mijn kamer en vertaal haar alles.
     Ik en Amir waren goeie mattie's maar op een dag. Kwam Amir naar me toe en zei: lever dit pakketje in bij Leliestraat 43. "Oke maar waarom?"zei ik. Doe het of anders dag dag leven. Dus ik deed wat hij zei. Totdat de politie erachterkwam ik moest vijf jaar in de bayes DOOR HEM.dus alsjeblieft niet met hem omgaan amira ik doe dit voor jou....

"Wat nee je liegt"zegt ze met tranen in haar ogen."LAAT ME MET RUST" maar amira..ze gooit de deur dicht en Gaat naar haar kamer.

                   Respectief amira
HIJ LIEGT DAT ZOU AMIR NOOIT DOEN. Ik pak een mes uit de keuken loop naar mijn kamer en spreek shahada uit.ik wil het mes in mijn pols steken tot dat er iemand binnenkomt......

Sorry voor kort deeltje❤️
WHAHHAHA LEKKER EEN CLIFFHANGER DIT DOE IK OM IEMAND TE IRRITEREN...egypt_26
😂❤️

Amir en amiraWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu