Hoofdstuk 9✨💍

169 15 4
                                    

Respectief badr

Mijn ouders hebben 2 meisjes geadopteerd. Ik hoop echt dat ze geen hoerige meisjes zijn ofz. Maar ewa ja soufyan haalt ze nu op ik app souf nog:
Badr: ewa a niffaauuww
Souf: fakka mogool
Badr: hoe zien ze eruit
Souf: Gtfou wtf boeit dat man ze zijn gwn netjes gekleed
Badr: beter
Souf:ik kom eraan
Badr: isg challas
**offline**
Ff potje FIFA real tegen barca en TUURLIJK ben ik real. Dus ik scoor met Ronaldo. GOAALLLLL roep ik. En dan hoor ik een meisje giechelen.ik kijk om en ik schrik gwn wauw. Lichtbruine ogen bijna goud. Lang stijl haar en netjes gekleed. Ik wil haar een hand geven maar ze knuffelt mij. En ze ruikt kaulo lekker.maar ja ze stelt zich voor. Ewa ik ben maissam 14 jaar en zit vol humor! O ja p.s IK HOU VAN ETEN. Ik lach en haar lach is zo mooi.ik vraag haar of ze een keer met mij naar HFC zou willen ze schreeuwt JAAA.uhmm ik bedoel ja hoor. Nou badr dammnnn gelijk date alles.
Respectief Amber

Ik denk dat ik vandaag naar amira en maissam ga ik app amina en vraag hun adres enz.
Bomenstraat: 13 typt ze terug. Ik pak me fiets en ben challass
Respectief amira

Als ik naar me kamer loop schrik ik gwn. Ik kan me ogen niet geloven. Ik heb zelfs mijn eigen BADKAMER:

                                    Logeer bed voor Amber👆🏽                         Respectief maissam

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Logeer bed voor Amber👆🏽

Respectief maissam

Ik kan aan niemand anders denken dan mijn denk ik grote liefde het is gwn liefde op het eerste gezicht ik heb het over ETEN🔥.ik heb honger ik ga naar beneden salaam baba,salaam Yemma ik beschouw ze gwn als mijn ouders.ik roep amira naar beneden en vraag of ze pizza wilt bestellen ze zegt isg. Ik kom naast badr zitten hij speelt op de PlayStation met soufyan. Willen jullie pizza? Vraag ik met een lief stemmetje. Ja isg zegt souf(afkorting van soufyan) en jij badr en ik tik op zijn schouder. Uhmm ja en hij kijkt me in mijn ogen aan izen minuut en ik vraag aan hem. Kun je het goed zien.? Hij schud zijn hoofd en gaat verder.

Respectief amira

Er klopt iemand op de deur dat is Amber roep ik. Ik heb aan mijn ouders gevraagd of Amber mocht logeren ze zeiden isg. Meskien ik heb echt lieve ouders❤️elhmdl.ewa bitch roept Amber.aahhh lang niet geziennn.maissam komt de trap af en zegt. 1 dag a bledders.ik kijk haar droog aan. Amber komt binnen en groet mijn(stief)ouders. En nu mijn broers. Amber kijkt naar soufyan en ze blijft hem aanstaren.AMBER en iedereen(inclusief mijn broers) kijken me aan. Amber word rood en kijkt me aan. Ik schreeuw JE BLOOST! Bruh zegt badr. En ik kijk hem aan met zo een blik 😑.hij gaat verder soufyan blijft Amber aanstaren damnnnn ik zie wat bloeien zeg ik tegen maissam. Amber hoorde het en zegt "het enige wat straks gaat bloeien is een blauw OOG als je niet ophoud"souf vind het erg grappig en probeert zijn lach in te houden maar het lukt niet. Hij proest het uit ik kijk hem boos aan en ook hij gaat verder.

Amir en amiraWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu