Respectief amira
Maissam komt binnen. Ze gilt aaahhhh en trekt het mes van mij af. En spreekt shahada uit. Maissam krijgt tranen en piept zacht..."waarom"ik vertel haar het verhaal terwijl ik met mijn hoofd op haar schoot lig ze streelt mijn haren. Daar word ik rustig van. Maissam staat ineens op en gaat naar buiten. Ik kijk via het raam naar wat ze doet en SHIT ze klopt aan bij Amir.Respectief maissam
Whollah als dit waar is en ik zeg whollah erbij dan gaat hij kennismaken met mijn vuisten.mijn broer mijn zus gtfoe.hij doet open"ewaa"hij wilt me een boks geven maar ik skip en zeg:niks Ewa wat heb jij bij soufyan gedaan.zeg ik kil. Niks. Jawel hij heeft me verteld dat.....ik vertelde het verhaal."WHOLLAH DAT IS NIET WAAR IK VERTEL JOU HET ECHTE VERHAAL WACHT WACHT HAAL AMIRA NU!" Ik sprint naar osso en Roep amira in haar huisjurk komt ze aan bij amirs huis. Hij is alleen met ibtissam thuis dus we gaan naar binnen. Uhmmm waar is ibtissam? ze is boven.zegt hij ongeduldig.ik ren naar boven .
Respectief amira
Amir vertelt het verhaal
Vroeger waren ik en souf vrienden dat klopt alleen souf had een relatie ik niet.dus op een dag ging ik naar de stad met mijn zusje en toen zag ik souf met een of ander meisje. Ik liep naar hem toe en zei kifesh je hebt met myriam!.het meisje gaf souf een klap en toen liep ze weg.souf keek me vies aan "tfoe zemmel"ik liep weer weg geen contact met souf niets een week later ging ik naar de albertheijn en zag ik souf dealen DRUGS dealen. Ik trok het van hem af en zei. Wil jij niet naar janah? "NEE IK GA NAAR DE HEL NU GOED?"hij gaf me een vuist tegen me oog. Ik werd bijna blind na 3 operatie's.hebben ze me elhamdoulah gered. Souf werd opgepakt en moest 2 jaar zitten wegens drugsdealen en geweld. Hij smokkelde ook wapens.maar dat heb ik niet gezegt tegen de popo.
Maar waarom?!."hij wil niet dat ik met jou trouw..." MIJN EIGEN BROER GUNT MIJ NIETS. Schreeuw ik en ren het huis uit naar de albertheijn je denk misschien kifesh albertheijn maar uhm hallo ik wil ben&jerry's om me in leven te houden. Ughh weer een groepje jongens voor appie. "OEOEOEO ZINAAA MAG IK JE NUMMER" schreeuwt 1 of andere mogool. Ik ga naar binnen .ik pak ben&jerry's en Milka XL cola haribo.ik ben klaar en loop tevreden uit de Ah.tvoe ze zijn er nog steeds maissam komt aangerend en knuffelt me. "OEOEOOE NOG EENTJE ADAM DIE IS VOOR JOU"maissam likt haar middelvinger en steekt die op."MMHHH STOUTE MEID" "geloof me je wilt geen kennismaken met mijn vuist zemmeltje en wie is Adam??"schreeuwt ze.er komt Shi jongen van 17 naar maissam toe. "Ik" zegt hij. Maissam fluistert iets in zijn oor. Hij glimlacht naar haar en gaat weer terug."OELALAAA"schreeuwt een andere jongen k denk zijn broer. "JE MOEDER"schreeuwt ze. En we lopen naar huis.wat zei je tegen die jongen?."dat hij niet met hun mee moet lopen en dat er genoeg leuke meisjes op de wereld zijn GOEDE meisjes maar ik ben zijn type niet zei ik" goedzo zeg ik en geef haar een aai op haar hoofd en we lopen door..
JE LEEST
Amir en amira
RomanceWat doe je als je in een weeshuis bent opgegroeid en je ineens word geadopteerd en je hele leven op zijn kop staat? Ontmoet amira een meisje met zelfvertrouwen en pit.ze wordt verliefd op een jongen maar, is die jongen wel wie ze denkt dat hij is? ...