Hoofdstuk 10✨💍

156 15 3
                                    

Respectief Asma
Beslema mama.beslema benti.ik doe mijn oortjes in en luister muziek."hey meisje me ogen kunnen niet meer weg kijken eyow,eyow meisje vanuit de verte kan ik jou al zien verschijnen eyow"En dan bam.bots ik tegen iemand."KAN JE NIET UIT KIJKEN KKR ZAMAL A KLAWIE!''weyow weyow ongesteld ofz"zegt hij. Als ik in zijn ogen kijk verdrink ik letterlijk!hij is knap ma cha allah ✨👅👀

 Als ik in zijn ogen kijk verdrink ik letterlijk!hij is knap ma cha allah ✨👅👀

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Maar dan heeft hij door dat ik iets te lang staar😅."kun je het goed zien" ja man😍 "ik ik bedoel s..sorry " hoe heet je vraagt ie aan mij. Asma en jij? Redouan. SHIT ME BUS hij gaat bijna weg. Ik moet gaan challas. Maar mag ik je nummer?NEE SORRY MAAR JE MAG Me SNAP WEL ASMA****.IS GOED hoor ik hem roepen thallah. En ik stap weer in me bus.en ik denk alleen maar aan Redouan....

                          Respectief amira
Als ik naar school ga( dat moet ook gebeuren😒)zie ik een knap meisje ma cha allah ze luistert muziek maar ze laat wat vallen haar OV chipkaart Asma **** uhm Asma? Roep ik ze hoort me niet.ik ren achter haar aan en tik op der schouder. Ze draait zich om en zegt ewa ik zeg je liet wat vallen. Omg mijn OV dankjewellll.ze knuffelt mij en vraagt naar welk vak ik moet ik zeg wiskunde ze zegt Aii.ik ga met je mee ik moet ook. Okii en onderweg naar het lokaal praten we over ditjes en datjes enz. In de klas zit ik naast haar. Die jongens kijken me zo vies aan🙄.A ZAMAL GA VOORUIT KIJKEN MET JE KAULO PAARDENBEK.schreeuwt ze door de klas.ik giechel. En zo gaan de lessen voorbij. We lopen samen naar huis ze woont 2 straten verder van mij. Als we bijna thuis zijn vraagt ze me nummer ik geef die en ze zegt ik bel je thallah. Challas en ik loop naar mijn huis.als ik de deur open doe zie ik maissam met badr op de PlayStation"wacht maar badr ik scoor omhaal met Ronaldo en dan moet jij me op Milka trakteren"."whahah kom dan kleintje als ik win ruim je me kamer op" en ineens onderbreek ik hun moment,ugghh ughh giechel ik en ze worden allebei rood. Maissam springt op mij en we gaan naar de gang en doen ze deur dicht.KILL WTF DOE JE DAT WAS AKWARD.oelala maissam en badr.en ik maak kus geluiden.ik zei SSTT A KLAWIE HJB ik doe de deur open en ik zie badr grijnzen.ZIE JE HIJ HEEFT ONS GEHOORD.zegt ze fluisterend/schreeuwend.en dat hoort badr ook en hij glimlacht. Maissam komt weer naast hem zitten en ze voelt dat hij weer staat te staren maissam vraagt aan hem lachend."kun je het zien?".hij word rood en gaat verder....als ik klaar ben met het huis opruimen(dat is het minste wat ik kan doen voor mijn ouders) hoor ik maissam schreeuwen."GOAAALLL"en ze doet haar fornite dans(met die loser teken idk hoe die heet😂)en ze roept MILKA KOM BIJ MAMA.badr kijkt teleurgesteld maar in zijn ogen zie ik dat hij het grappig vind..
                            10min later
ik zet Quran op en ruim de keuken op.en ik leeg de vuilnisbak en breng het naar de container.als ik voor me kijk hoor ik ineens salaam, en ik kijk achter me een bloedmooie man ma cha allah🔥. Ik zeg sa..sallaamm alles goed?elhmdl met jou ook goed,ben jij hier nieuw komen wonen,uhmm ja ik ben zegmaar geadopteerd enz en als ik mijn verhaal wil vertellen onderbreekt maissam mij🙄Amira ik heb HONGER!!ik sis naar haar BETER LAAT JE ME MET RUST.en ze keek naar de jongen en ze doet kus handjes en smak geluiden en zei OELALAAAA

Amir en amiraWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu