Hoofdstuk 11✨💍

146 12 6
                                    

                          Respectief Amir
Omg mannn dat meisje was gwn WAUW. Ik app marouan ff
A=Amir M=marouan(wisten jullie toch al maar ewa ja😂😅)
A: fakka broer
M: salaam ma bro
A: kom je bij mij chillen?
M: ja a niffauwww
A: is goed ik zie je zo
M:thallah
A:adioss
Ik maak me klaar enz en ik kan amira niet uit me hoofd zetten. Ze was niet als Andere meisjes.tegenwoordig zijn er bijna alleen maar hoeren op de wereld maar zij.zij is anders

Respectief badr
Ik ga me tanden poetsen man.en daarnakauwgom kauwen.ik doe wat gel in me haar en ga naar beneden. Ik zie maissam Netflixen,fawakka Roep ik.fakka Brada, en ik geef haar een box. Ik pak wat te eten en hoor maissam in de woonkamer roepen.PAK OOK VOOR MIJ BLEDDER. Ik lach zacht en zeg"JA IS GOED" en ik pak dorito's voor der. Ik kom naast der zitten op de bank.wat kijken we?!?. "Lacasa de papel"ik lag en zeg is goed.als ze film bijna afgelopen is kijk ik naar me schouder maissam slaapt op mijn schouder,ze is zo cute als ze slaapt,ik denk dat ik haar.....

Respectief khadija(pleeg moeder)

Salaam. Veel mensen vroegen zich af waarom ik deze meisjes heb geadopteerd. Nou dat ligt eigenlijk allemaal aan mijn dochter maar ze is er nu niet meer...

Respectief amira
Ik zit op de bank door me insta te scrollen.en ik moet eigenlijk al gaan nadenken wat voor beroep ik kies.ik zit in VWO 2 dus denk ik na. O whollah ik weet het al!!dokter i mean ik heb Latijns en dat gaat heel goed.dus ja en dan zie ik opeens Iets wat mijn aandacht trekt.....

Sorry voor kort deeltje maar ja.
Hier zie je nog hoe oud de personen in dit boek zijn:
Amira :16
Maissam:14
Amber :16
Asma:17
Marouane :17
Devincio 18
Soufyan :21
Badr:15
Amir:17

Amir en amiraWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu